ערב טוב בנות יקרות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב בנות יקרות!
    קרן אור
    02/01/2008

    כתבתי לפני זמן מה הודעה ארוכה,אך המחשב "סינן" אותי.
    מצטערת על ההיעדרות שלי אני לא בקו הבריאות,עייפה נורא,החוסר ידיעה משגע אותי,אבל מקווה לטוב.
    בכל אופן-בלונדי-מה שלומך עכשיו??הצטערתי לשמוע על השפעת(??) שתקפה אותך,ואני מקווה שהצלחת לראות רופא היום.שולחת לך איחולי החלמה מהירה.
    כרונית יקרה-קיבלתי את המייל שלך ושלחתי לך אחד משלי.מקווה שהיום עבר עלייך בנעימים,והיני כבר סוף השבוע אורב בפתח....
    פשוט אני-אני קוראת את מה שכתבת,ולצערי גם בתסריט הזה כבר הייתי.הלצאת בשביל לברוח,בשביל להרגיש שיש לך מישהו בחיים..אל תבקרי את עצמך על הצורך הזה,יש לנו גם תקופות כאלו.וכל קשר מפרה את שני הצדדים,וכל אחד לוקח ממנו מה שנכון עבורו,ומה שהוא צריך.אני מניחה שגם הוא הפיק ממנו משהו,שהרי אם לא הוא לא היה מתחיל אותו לא??זוגיות זה משהו שתלוי בהרבה משתנים-במצב העכשוי שלנו ועד כמה אנו מסוגלים להתחייב ולתת מעצמנו לשם קשר אמיתי,בצרכים השונים של כל אחד מבני הזוג.את יודעת דיברנו כבר על ההבדלים בין התאהבות לאהבה,זה שני דברים שלא קשורים אחד לשני.ולפעמים מגלים שלאחר שההתאהבות "הסתיימה" המכנה המשותף הוא בעצם לא זהה,זה לא זה.
    אני בטוחה שבקרוב תדווחי לנו על גברבר חדש(כן אני רומזת אליו...),תשאלי אותו כבר.
    פרפרה-אני יודעת שאת קוראת כאן ולפעמים מגיבה.אני לא יכולה שלא לתהות לפעמים מה שלומך ואיך את מתמודדת בכלל...אני מקווה בכל אופן שכמו כל פרפר גם את תרדי בסוף לאיזה פרח לשם יניקת הצוף....
    ערב נעים לכולנו,שלכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב בנות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה איתך קרן אור יקרה?

    פרפרה
    02/01/2008

    דואגת לכולן בכזו מסירות, אני מבינה שמשהו עובר עלייך?
    אפשר לעזור במשהו? ולו להיות כאן בשבילך כמו שאת בשבילי ובשביל האחרות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה שלי!

    קרן אור
    02/01/2008

    אני בסדר ,רק וירוס שממאן לעזוב...אבל מעריכה את הצעתך.
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום