מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קונדילומה?נילי31/01/2012
שלום,
לפני כשנתיים וחצי היה לי חשש לקונדילומה, ביצעתי בדיקת פאפ ומשטח צוואר הרחם, אמרו לי שאין לי כלום וכנראה שזאת סתם בלוטה.
היום הלכתי לרופא נשים והוא ביצע לי בדיקה שגרתית, ואמר שניראה שיש לי קונדילומה אבל הוא לא בטוח. כשאמרתי לו שעברתי בדיקה לפני שנתיים והוא אמר לי אז כנראה שזה כלום.
מהפגישה אצלו יצאתי בתחושת מועקה ואני לא יודעת מה לחשוב..
האם יכול להיות שבבדיקה שביצעתי לפני שנתיים הייתה טעות?
בתקופה ההיא היה לי פרטנר קבוע ומאז שכבתי עם בן זוגי הנוכחי שלא היה לו ניסיון לפני.
קבעתי תור לרופאת נשים אחרת, אבל בנתיים אשמח לדעת מה דעתך.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה? - תגובה
ד``ר רונן הולנד31/01/2012שלום,
למה את מייחסת חשיבות לאיבחון של קונדילומה ?
כל עוד את עושה משטחי PAP באופן סדיר והם תקינים, אין לך סיבה לדאגה.
כמעט כל אישה או גבר הפעילים מינית (יותר מ 5 פרטנרים לאורך החיים) נושאים את נגיף הפפילומה (שגורם ליבלות הקונדילומה) ולכן אין שום חשיבות להגיע לאבחנה מדויקת, כיוון שהסיכוי שאת תגרמי להדבקה של הפרטנר של הפרטנרי הוא מזערי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקונדילומה
נילי31/01/2012תודה על המענה.
את הבדיקה ביצעתי לפני שנתיים-שנתיים וחצי, כדאי לבצע בדיקה נוספת?
במהלך חיי היו לי שני פרטנרים, שלאחד היה ממש מעט ניסיון ולשני לא היה כלל .
מה עלי לעשות עם הבליטות האלה? כדאי להסיר?
בתקופה ההיא רופאת הנשים אמרה לי שלא כדאי להסיר מפני שהן קטנות מדי וההסרה תהרוס לי את המבנה..
האם כדאי לעשות זריקה נגד הנגיף?
תודה רבה! הצלחת להרגיע אותי.. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקונדילומה - תגובה
ד``ר רונן הולנד31/01/2012אני לא יודע בת כמה אתה אז קשה לי לתת המלצות לגבי בדיקות PAP, הגניקולוגית בטח תוכל לעזור לך בזה.
אם היו לך רק שני פרטנרים, בהחלט כדאי לך לבצע חיסון.
ושוב להזכיר - קונדילומה היא מחלה שעיקר ההשפעה שלה היא אסתטית ורגשית.
הסיכוי האמיתי למחלה מסוכנת מקונדילומה הוא קטן מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
