הרפס?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרפס?
    רונית
    04/03/2012

    שלום!

    היום בבוקר הופיעה לי מעין שלפוחית על השפה התחתונה. אחרי כמה שעות "פוצצתי" אותה (כמו שמפוצצים חצ'קון) ויצאו קצת נוזלים והשלפוחית קטנה מאוד. מאז עברו בערך 8 שעות ועשיתי את זה עוד פעמיים, ובכל פעם יצא קצת נוזל שקוף (לא כמו הפעם הראשונה), וכרגע זה לא ממש בולט עליי בשפתיים (בניגוד לבוקר).

    זה נשמע כמו הרפס? (לא היה לי הרפס עד עכשיו למיטב ידיעתי, או לפחות לא היו לי התפרצויות כאלה).

    ושאלה קשורה - לחבר הקודם שלי היה הרפס, והייתה פעם אחת שהתנשקנו כשהיה לו עדיין גלד. הוא אמר שהרופא שלו אמר לו שבשלב הזה זה כבר לא מידבק, והאמנתי לו, הרי הוא לא היה סתם אחד אלא החבר. זה באמת נכון שבשלב הזה זה לא מדבק?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרפס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס? - תגובה

    ד``ר שרגא וקסלר
    05/03/2012

    אחרי כמה שעות "פוצצתי" אותה- =מומלץ לא לפוצץ משום שזה גורם להופעת שלפוחיות נוספות. רצוי למרוח קרם כמו זובירקס.
    זה נשמע כמו הרפס? = כן, ככה זה נראה לפי תאורך.
    בשלב הזה זה כבר לא מידבק, והאמנתי לו, = ההרפס מדבק בכל שלב. בשלב השלפוחיות והפצעים יותר ובשלב שאין נגעים - פחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו