כלמידיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלמידיה
    אלמונית
    18/07/2012

    שלום רב,
    לפני כחודשיים נדבקתי לצערי בכלמידיה. מאז טופלתי, ובדיקות שלאחר הטיפול הראו כי החיידק אינו.
    יידעתי את הבחור בקיום החיידק והוא טיפל גם כן (אציין כי אצלי המחלה התפרצה ממש בחומרה בעוד אצלו לא).
    לפני שבוע (ב-11 ביולי) שכבנו בשנית, כאמור לאחר ששנינו נטלנו 'דוקסילין', אך מאז יש לי שוב את מכלול התופעות של המחלה (הפרשות צהובות, כאב בבטן התחתונה, צריבה במתן שתן).
    כמובן שחששתי שהוא לא החלים ושבעצם נדבקתי שוב, ומיד רצתי להיבדק, כך שב-15 לחודש ביצעתי בדיקת PCR (בדיקת שתן). מה שנורא מוזר לי הוא שהתוצאות הגיעו כבר היום (ה-17.7) והיו שליליות. איך ייתכן שכבר הגיעו תוצאות?! זה חיידק שלוקח יחסית זמן רב לגדל במעבדה. משהו בתוצאה הזאת נראה לי לא אמין בכלל. האם אני צודקת?
    אשמח לחוות דעתכם,
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלמידיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלמידיה - תגובה

    ד``ר בינה כהן-סחר
    20/07/2012

    תשובה שלילית לוקחת פחות זמן מאשר תשובה חיובית בדר"כ. אני מניחה שזה בגלל שכאשר לא צומח כלום מזהים את זה יחסית מהר, וכשיש צמיחה זה לוקח יותר זמן עד זיהוי מלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו