ארופלסמה- מס' שאלות דחופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארופלסמה- מס' שאלות דחופות
    אורי
    14/04/2013

    שלום,

    הייתי אצל רופא לאחר דחיפות במתן שתן ואובחן אצלי חיידק האורופלסמה חיובי (בדיקת pcr), מעבר לכך -שאר מחלות מין נשללו.
    אציין כי רק לפני 8 חודשים היה לי כלמידיה ואורופלסמה, טופלתי בדוקסילין ובבדיקות שנעשו אז החיידק חלף,כעת אורופלזמה בלבד נמצא שוב.

    מס' שאלות:
    1. האם קיים סיכוי כלשהו שאדביק מישהי באורופלסמה ע"י נשיקה? (לא מין אוראלי).

    2. קיבלתי מהרופא 1 גרם אזניל -לאחר כמה ימים מומלץ לבצע בדיקת pcr חוזרת
    3. רופא נוסף ששוחחתי איתו בפלאפון המליץ שאקח שוב דוקסילין-
    האם זה שאתחיל לקיחת דוקסילין, במקביל לכך שלקחתי שלשום גרם אזניל עלולה לפגוע בי?
    4. שאלה אחרונה-ראיתי בפורום שרשום שעבור נשים אורפלסמה הוא חיידק רגיל ולאוו דווקא מחלת מין, האם הדבר נכון גם לגבי גברים?

    אני מודע לכך שהארכתי (אבל השתדלתי להיות תמציתי),
    אודה לתשובה בדחיפות עבור השאלה הראשונה לגבי הידבקות בנשיקה,
    כמובן שאשמח מאוד אם תוכלו לעזור ולהשיב לי גם על שאר השאלות.

    שוב תודה על כל מקרה (ואציין שעבודתכם כאן היא ברכה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי- מה עם השאלה שלי בבקשה?

    אורי
    15/04/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו