בעיה מחרפנת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה מחרפנת
    עידן
    26/11/2013

    סיפור ארוך ומייאש, זקוק בבקשה לתשובות !
    לפני חודשיים ומספר ימים קיימתי יחסי מין עם זונה עם קונדום , 4 ימים לאחר מכן היה לי קרי לילה וישר לאחריו החלו לי צריבות בשתן למספר ימים , הצריבות באו והפסיקו באוננות ובשתן למשך כשבוע-שבוע וחצי , מאז ועד היום חשתי צריבה בטוחה רק בקרי לילה ובאוננות אך רק במקלחת עם מים , לפני שלושה ימים החלה לי תכיפות במתן שתן, הרגשה של חוסר התרוקנות כזאת , אפילו באמצע הלילה קמתי להשתין , שלשום ואתמול בנוסף לצורך במתן שתן הרבה פעמים ביום החלה לי תחושה כזאת קצת לא נעימה מתחת לבטן (כנראה איפה שממוקמת שלפוחית השתן) תחושה כזאת מוזרה כאילו אני לא מתרוקן לגמרי למרות שאני מוציא שתן בכל פעם ולא טיפות בודדות , יש לציין שאני אחד ששותה ביום בערך 1.5 מים בתוספת לכוס או 2 כוסות קולה ,משתגע כבר לא יודע מה לעשות ומפחד .
    עברתי בדיקת שתן כללית+תרבית שיצאה שלילית לאחר כשבוע מהמקרה
    עברתי בדיקת שתן לאחר חודש וחצי STD PCR למחלות :
    CHLAMYDIA TRACH-PCR
    NEISSERIA GONOR-PCR
    M.HOMINIS-PCR
    U.UREAL/PARVUM-PCR
    M.GENITALIUM-PCR
    TRICHOMONAS VAG-PCR
    אתמול קיבלתי את התוצאות והכל יצא שלילי .
    יש לי מספר שאלות :
    1.1. רשום לי מתחת לתוצאות PCR בהערה כללית : סבלר מרט איתי , מה זה ? זה שם של האורולוג אולי ?
    2. כמה אמורה לעלות לי בדיקת ה STD PCR שעשיתי ? הבנתי שהיא יקרה והרופא בכלל לא עידכון אותי על זה ....
    3. השאלה הכי חשובה, מה אני אמור לעשות עם הבעיות שכוללות: תכיפות השתן שהיום והרגשת חוסר ההתרוקנות שהיום קצת השתפרה לי לעמות אתמול ושלשום , צריבה בקרי לילה , ולעיתים צריבה קטנה של שנייה או שתיים במקרה של שתן לאחר התאפקות או משהו כזה (שאלתי חבר לראות אם זה טבעי לגבי השתן לאחר התאפקות הוא אמר שגם לו יש צריבה קטנה של כמה שניות בודדות)
    4.לא שמתי לב לזה לפני כי לא חשבתי על זה בכלל , מאז המקרה אני שם לב שלאחר שאני מסיים כבר את השתן אני סתם מסתכל בתחתון לאחר כמה דקות ורואה שכאילו טיפה או שניים יצאו , זה טבעי ? שזה כאילו השאריות של השתן .
    5. ייתכן שהקטע של השתן זה למעשה פסיכולגי כתוצאה מההתעסקות הרבה שלי במקרה והלחץ שאני שרוי בו כבר חודשיים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה מחרפנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה מחרפנת - תגובה

    ד``ר רונן הולנד
    27/11/2013

    בדיקת PCR דרך קופת חולים היא בחינם

    צריבה או הפרעות אחרות במתן שתן יכולות להיות גם מסיבות אחרות מלבד מחלות מין, למשל אבנים ולכן צריך להמשיך בירור לתלונות דרך רופא אורולוג.

    מספר טיפות לאחר השתנה הן דבר תקין

    יתכן שהתלונות הממושכות הם בגלל מצוקה רגשית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה , שאלה בירור אחרונה

    עידן
    27/11/2013

    קודם כל לבנתיים קצת הרגעתי את עצמי אתמול ובנתיים אני לא חש את הכאבים בשלפוחית שהרגשתי אתמול ושלשלום ... מקווה שזה פסיכולוגי .
    מחר יש לי תור לרופאת משפחה ...
    אם ביצעתי את בדיקת PCR חודש וחצי ומספר ימים לאחר המקרה אפשר לסמוך עליה שהיא אמינה ותקינה לגבי כל המחלות ?
    ומשהו קטן רשום לי מתחת לתוצאות PCR בהערה כללית : סבלר מרט איתי , מה זה ? .
    תודה רבה על כל התשובות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה , שאלה בירור אחרונה - תגובה

    ד``ר רונן הולנד
    27/11/2013

    התשובה אמינה. לא יודע מה ההערה מציינת, אולי את שם הטכנאית במעבדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    עידן
    27/11/2013

    שוב תודה .
    מחר יש לי תור לרופאת משפחה ,(עברתי לפני 8 שבועות בדיקת שתן כללית+תרבית , ולפני שבועיים בדיקת STD PCR והבדיקות יצאו תקינות ).
    אילו עוד בדיקות לבקש כדי שאהיה בטוח שאני מכוסה מבחינת בדיקות ?
    למשל מחלות מין איידס אני יודע שאחר חודשיים התוצאה אמינה, לגבי עגבת לאחר כמה זמן ניתן לבצע בדיקה ? ואילו עוד בדיקות אני צריך לבצע כדי לכסות הכל ?
    ולגבי התכיפות בשתן עם הכאבים שהיו לי ליום וחצי עם השלפוחית מה יש לבקש חוץ מאולטראסונד לבטן למקרה של אבנים בשתן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון

    עידן
    28/11/2013

    הייתי אצל רופאת משפחה היום, היא בדקה אותי נגעה בי גם בבטן בעקבות מה שספרתי לה על הכאבים שהיו לי בשלפוחית ועכשיו לא בטוח שיש אולי זה פסיכולוגי מהלחץ, היא אומרת שלפי דעתה זה סתם פסיכולוגי ואם ה PCR יצא תקין כנראה שלא נדבקתי בכלום .... רק אחרי שלחצתי עליה היא נתנה לי בדיקה לאיידס (אני יודע שזה לא קשור לתסמינים אבל סתם רציתי לדעת) .. אך אמרה לי שלא צריך עוד משהו כמו עגבת למשל .
    היו יחסי מין מוגנים עם קונדום ולא ידועים לי עם בעיות שהיו עם הקונדום , אני רק יודע שמי ששכבה איתי קשרה את הקונדום ובסוף זרקתי אותו אך היה שם קצת זרע יחסית .
    לדעתכם צריך בדיקות נוספות של מחלות מין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו