מודאג מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאג מאוד
    א
    05/04/2015

    אנסה לקצר. בן 26, בריא בדרך כלל. לפני כשלושה שבועות, קיימתי יחסי מין עם מישהי ונקרע הקונדום לזמן ממושך מבלי ששמנו לב. לאחר כ48 שעות הוחלט שאקח טיפול מינעתי לhiv בשם pep(בעקבות הסטטוס הלא ידוע ומסוכן שלה). לאחר כ9 ימים התנפחו בלוטות הלימפה באגן. 3 ימים אחר כך התחילו כאבי אשכים שמיום ליום נעשו חזקים וממוקדים יותר. כיום הכאבים הם מאחורי אשך שמאל ובתוך השק עצמו. בנוסף גם כמות הזרע הנפלטת קטנה משמעותית (עד כדי כך שקל לשים לב). 14 יום אחרי היחסי מין בוצעו בדיקות דם ושתן לכלל מחלות המין וכולן יצאו תקינות ובכל זאת רשמו לי דוקסילין לקחת פעם ביום למשך שבוע, כעת ביןם החמישי והכאבים רק מתגברים. נאמר לי שאצטרך לחזור עליהן לאחר חודש שוב כי אמינות הבדיקות לאחר 14 יום מוטל בספק. אורולוג שבדק אמר שלא נראה לו שיש לי כלום והפנה לאולטרהסאונד שתורו יגיע רק בעוד חודש. הכאבים כה חזקים שאני לא יכול לזוז ובמיטה רב היום ואני מודאג שיש לי דלקת שתפגע בפוריותי עד שמישהו יבין מה קורה איתי.. מה עליי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאג מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאג מאוד - תגובה

    ד``ר בינה כהן-סחר
    10/04/2015

    עליך לפנות שוב לרופא ולציין כי הכאבים הולכים ומתגברים למרות הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו