טיפול בדרמובט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בדרמובט
    שיר
    19/05/2015

    שלום,

    אני בת 28 ותקופה ארוכה של חצי שנה בערך, שאני סובלת מגרד בשפה בפות בצד אחד בלבד.
    אציין כי הגרד בא והולך לרוב מגיע לפני מחזור.
    הייתי אצל רופא אחד שאמר לי שזה כלום ופשוט לשמור על המקום מאוורר ושלא להתחיל עם משחות סטרואידיות.
    הייתי אצל רופא נוסף ששלח אותי לבצע ביופסיה מחשש לקונדילומה.
    התוצאות חזרו ואין קונדילומה אבל נמצא מחלת עור בשם: Squamous hyperplasia
    והרופא רשם לי דרמובט לטיפול של שלושה חודשים חודש ראשון כל יום שני לסירוגין ושלישי פעמיים בשבוע.
    אציין כי כבר חודשיים שאין לי גירודים כלל וממה שקראתי על המשחה התופעות הלוואי שלה קשות.
    השאלה האם המשחה מטפלת בשורש הבעיה והמחלה תעלם או שהיא נותנת טיפול זמני לגרד עצמו?
    אני חוששת להשתמש בה.
    בנוסף, לא מצאתי הרבה מידע על המחלה שנמצאה לי.
    אשמח לקבל המלצות או אלטרנטיבות נוספות לטיפול.
    תודה.
    שיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בדרמובט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בדרמובט - תגובה

    ד``ר בינה כהן-סחר
    20/05/2015

    שיר שלום,
    במסגרת הפורום איני יכולה להמליץ על טיפול או על שינוי בטיפול שקיבלת. עלייך לפנות שוב לרופא המטפל ולהתייעץ איתו.
    באופן כללי משחות של סטרואידים הם טיפול ידוע ומקובל במחלות עור שונות.
    squamous hyperplasia זה מצב בו יש עיבוי של העור, לעתים קרובות כתוצאה מגרד אולם לפעמים זה מופיע ללא סיבה ברורה. לרוב הטיפול בסטרואידים עוזר.
    בברכה,
    ד"ר בינה כהן-סחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמובט יביא עלייך אסון בלתי הפיך

    מירה
    26/05/2015

    הנזקים של דרמובט וסטרואידים ובפרט דרמובט הם בלתי הפיכים והם ניתנים ע"י רופאים קונבציונלים שאין להם תרופות לכלום.
    תקראי מה כתב בזמנו רופא עור מקסים מצפוני שגילה מה שאחרים מסתירים.


    מחלות עור ומין

    מאת: ד''ר אריה י. ליפשיץ
    דרמובט - משחה - תגובה

    גלית, דרמובט הנו תכשיר סטרואידי פוטנטי. הסיבה היחידה לשימוש תכוף בתכשיר זה לעור איבר המין הנשי שאני מכיר הנה מחלה ששמה Lichen Sclerosus et Atrophicus.

    המלצותי:

    .1 הפסיקי מייד את השימוש בדרמובט לפני שיגרום לעור איבר המין שלך נזק בלתי הפיך

    .2פני לרופא הנשים שלך לייעוץ חוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמובט יביא עלייך אסון בלתי הפיך - תגובה

    ד``ר בינה כהן-סחר
    27/05/2015

    מירה שלום,
    לכל תרופה יתכנו תופעות לוואי, מכאן ועד הודעה חד משמעית שזה יביא "אסון בלתי הפיך" המרחק רב.
    גם הציטוט מייעוץ שיועד למטופלת מסויימת, שאנו אפילו לא יודעים מה היתה מחלתה, אינו בהכרח רלוונטי לכלל הנשים.
    לידיעתך, נושא התמחותי כגינקולוגית הוא טיפול במחלות עור בפות. ישנן מחלות רבות באיזור הפות שהטיפול בהן הוא במשחות של סטרואידים, כולל דרמובט. כמובן שחשוב לדעת שהטיפול מתאים למחלה וחשוב להקפיד על כללים מסויימים.
    יש לי נסיון רב בטיפול בתרופה זו במאות נשים והתגובה לטיפול טובה מאד . לא ראיתי עד כה אף אחת שהתרופה הזו גרמה לה "אסון בלתי הפיך".
    בברכה,
    ד"ר בינה כהן סחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו