התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    ליטל
    07/07/2015

    שלום שמי ליטל בת 25 הכרתי בחור מדהים בן 34 ואנחנו יוצאים כבר כמעט שנה אך לא קיימנו יחסי מין עדיין מכיוון שהוא מתגורר כרגע בחו"ל ונמצא בארץ פעם בשלושה חודשים. בזמן הזה הוא טוען שלא שכב עם אף אחת וגם אני לא .
    החודש הוא אמור להגיע שוב והיינו רוצים הפעם כן לקיים יחסי מין (ללא אמצעי מניעה מכיוון שההרגשה היא טיפה אחרת). שנינו החלטנו להבדק לפני שהולכים על הצד הזה.
    נבדקתי לפני כמה חודשים וכל הבדיקות שלי יצאו תקינות,אך אין באפשרותו להבדק איפה שהוא נמצא כרגע ובארץ הבדיקות לוקחות די הרבה זמן, ועד אז הוא כבר יצטרך לחזור לחו"ל.
    אציין שהוא נורא אסטטי ואין לו שום יבלות או פצעים על איבר המין, חוץ מהעובדה שבפעם האחרונה שנפגשנו (לפני 3 חודשים) עשינו מה שנקרא סקס יבש ויצאו לו טיפות דם בזרע עם צריבה קטנה(הוא נבדק ואמרו לו שזו דלקת והיא תעבור מעצמה וכך אכן קרה היא באמת עברה ).
    שנינו לא קיימנו יחסי מין עם פרטנרים אחרים כמעט שנה, אין סימנים חיצוניים למחלות כלשהן באיברי המין, האם בטוח לקיים יחסי מין ללא אמצעי מניעה(אני עם גלולות לכן הריון פחות מדאיג אותי) ?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד``ר בינה כהן-סחר
    07/07/2015

    ליטל שלום,
    כמו שאת בוודאי יודעת, אין אפשרות לומר על מישהו "אין סיכוי שיש לו מחלת מין". אם אכן בן זוגך לא קיים יחסים עם אף אחת בשנה האחרונה ואין לו סימפטומים חיצוניים, הסיכוי למחלת מין כמו כלמידיה או גונוראה הוא קטן. ישנן מחלות אחרת שלא בהכרח יתבטאו בממצאים באיזור איברי המין, ושכן יכולות לבוא לידי ביטוי אחרי תקופה ארוכה (הפטיטיס או איידס למשל).
    ד"ר בינה כהן-סחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה...

    ליטל
    07/07/2015

    איך ניתן להבדק לאיידס?
    אני יודעת שניתן לבצע בדיקת דם בה]פניית רופא אך לא זוכרת כמה זמן לוקח עד שהתוצאות מגיעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה... - תגובה

    ד``ר בינה כהן-סחר
    08/07/2015

    לכל מעבדה יש קצב משלה, אין משהו אחיד. זה לא מגיע תוך יום, לרוב תוך שבוע-שבועיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו