כלמידיה חוזרת ללא מגע מיני לא מוגן.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלמידיה חוזרת ללא מגע מיני לא מוגן.
    גל
    28/08/2015

    שלום רב,
    מזה כשנתיים שאני נושאת את חיידקי הכלמידיה והאוריאופלסמה.
    קיבלתי בגילוי הראשון דוקסילין 100 לטיפול פעמיים ביום למשך שבועיים, נעלם הימצאות הכלמידיה ונשאר האוריאופלסמה.
    לאחר תקופה של כמה חודשים שוב הופיע כלמידיה ללא מגע מיני כלל, קיבלתי טיפול של דוקסילין שוב ולאחר מכן הופנתי למיון כי האוריאופלסמה עדיין נשאר וקיבלתי אופלודקס בנוסף.
    נעלמו החיידקים לחלוטין לאחר הטיפול הנ"ל.

    לאחר כשנה עשיתי בדיקות שוב והופיעו הימצאותם של שני החיידקים לאחר מגע מיני לא מוגן אך ורק עם בן הזוג הנוכחי ובדיקותיו יצאו שליליות.

    האם זה הגיוני? יש להדגיש שבפעם הראשונה שהתגלה החיידק פיתחתי PID וכל האגן היה דלקתי וכואב.
    האם ניתן לפתור את הזיהום המתמשך הזה?
    האם כדאי לפנות למחלקת מומחים למחלות זיהומיות?
    האם יתכן שבן זוגי לא נדבק ממני? אנחנו מקיימים המון יחסי מין ללא אמצעים.

    בברכה,
    גל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלמידיה חוזרת ללא מגע מיני לא מוגן. - תגובה

    ד``ר רונן הולנד
    30/08/2015

    PCR עלול לצאת חיובי גם לאחר שהחידק עצמו נכחד.

    אם אין תסמינים ואין לויקוציטים (כדוריות לבנות) בשתן, אין צורך לטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו