מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחלת מיןיובל19/11/2015
היי עשיתי בדיקת שתן STD ונמצא אצלי החיידק U.UREAL/PARVUM.
רציתי לדעת באילו דרכים הוא מועבר וקצת הסבר עליו.. ודבר נוסף יש לי צו ראשון בקרוב ועושים בו בדיקת שתן. האם בדיקת השתן תצא לא תקינה עקב החיידק?? זה ממש חשוב בבקשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת מין - תגובה
ד``ר בינה כהן-סחר19/11/2015בדיקת השתן צפויה להיות תקינה והחיידק הזה לא נבדק במסגרת צו ראשון. החיידק קיים לעתים קרובות אצל נשים (לא ציינת אם הנך אשה או גבר) ולרוב לא גורם לסימפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
יובל19/11/2015אני אישה ויש לי הפרשות כבר הרבה זמן שעכשיו נודע לי החיידק שבעקבותו הן קיימות והבנתי שלחיידק זה יש 2 זנים . הראשון שהוא יותר רציני והשני פחות ולא נחשב למחלת מין. רציתי לדעת האם הוא מדבק במידה ועדיין יש לי הפרשות צהובות?והאם כשאסיים עם האנטיביוטיקה אוכל לקיים יחסי מין לא מוגנים עם חבר שלי מבלי להדביקו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערה
יובל21/11/2015הבנתי שזה בעצם אותו חיידק שנמצא באופן נורמלי באיבר המין ורק אם יש הפרשות אז יש לטפל ולקחת אנטיביוטיקה.איך ייתכן שחיידק שנמצא באופן נורמלי בנרתיק ייגרום פתאום למחלת מין/הפרשות?
ותוך כמה זמן בערך,אם לא מטפלים,החיידק גורם לנזק? רק עכשיו הגיעו לי הבדיקות ועברו חודשיים בערך..קצת פחות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערה - תגובה
ד``ר בינה כהן-סחר21/11/2015שלום יובל,
אני לא סבורה שהחיידק הזה גורם לסימפטומים או לנזק. תוצאות מחקרים אינן מוכיחות זאת באופן ברור. אני רואה הרבה נשים שקיבלו טיפול אנטיביוטי, החיידק נעלם והתלונות הבסיסיות שלהן לא השתנו.
ד"ר בינה כהן-סחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אור21/11/2015אכן אין לי תסמינים נוספים..עשיתי בדיקה גניקולוגית,אולטרסאונד והכל היה תקין וטוב.
יש לך אולי השערה למה יכול לגרום לכך?
רופא משפחה יכול לעזור במצב כזה שהחיידק הנל יוצא חיובי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
