מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הידבקות באיידסאור29/11/2015
היי, עשיתי בדיקת שתן STD ונמצא החיידק אוראופלזמה פרבום/אורלטיקום(?) חיובי. יש לי היום תור לרופא משפחה ובעוד יומיים לרופא נשים. אבקש מרופא המשפחה מרשם לדוקסילין.אני סובלת מהפרשות צהובות אך אינלי תסמינים נוספים. במידה ואקח דוקסילין וההפרשות יחלפו, האם יש צורך כל חצי שנה בבדיקה לאיידס ? שכבתי ואני שוכבת אך ורק עם חבר שלי וגם הוא אך ורק איתי. באילו מקרים הסבירות לאיידס גבוהה? הגיוני שיהיה לי איידס?יש לאיידס תסמינים או משהו שיכול לרמוז?שוכבים ללא קונדום כי אני נוטלת גלולות.
דבר נוסף, האם יכול להיות לי חיידק מסויים ואדביק את חבר שלי ואצלו זה יהיה חיידק אחר?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקות באיידס - תגובה
ד``ר בינה כהן-סחר29/11/2015לפי מה שכתבת את בסיכון נמוך לאיידס. את ובן זוגך יכולים לעשות שניכם בדיקה באופן חד פעמי אולם אם אינכם מקיימים יחסים עם בני זוג אחרים אין סיבה לחזור על זה כל חצי שנה (או בכלל, כל עוד אתם באותה מערכת יחסים מונוגמית).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
י29/11/2015שאלה נוספת. במידה וההפרשות הצהובות שיש לי הן אינן מהחיידק, ועשיתי בדיקת אולטרסאונד וגינאלית והכל יצא תקין. מה יכול להיות מקור ההפרשות ?
האם החיידק אוראופלזמה פרבום/אורלאטיקום מצריך דוקסילין? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד``ר בינה כהן-סחר03/12/2015איידס לא גורם להפרשות נרתיקיות. יש צורך בביצוע תרבית נרתיק.
אני לא ממליצה על טיפול באוראופלזמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיום יחסי מין
אור03/12/2015אבל יש לי הפרשות צהובות. אני נוטלת כרגע דוקסילין. האם אוכל לקיים יחסי מין עם חבר שלי שנקי ממחלות כי גם הוא לקח דוקסילין ועבר לו? עם קונדום כמובן למרות שאני נוטלת גלולות. תודה !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיום יחסי מין - תגובה
ד``ר בינה כהן-סחר03/12/2015באופן כללי בטיפול במחלות מין ההמלצה היא לא לקיים יחסים עד ששני בני הזוג מסיימים את הטיפול. המתיני עד שתסיימי את הטיפול בדוקסילין. .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
