עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    עמית
    07/12/2015

    ד''ר שלום,

    אני בן 25. מקיים יחסי מין עם גברים.
    יש לי שאלה חשובה.

    לפני שנתיים בערך נדבקתי בזיבה וכלימדיה. קיבלתי טיפול ובדיקת שתן הראתה שהכל תקין.

    חצי שנה לאחר שטופלתי ועד היום ( סה''כ שנה וחצי) הרגשתי בתקופות מסוימות שורף לאחר שפיכה באונונות.
    הרופא נתן לי טיפול אנטיביוטי שנקרא דיספטיל פורטה.
    במהלך התקופה שלקחתי את התרופה אני חושב שזה עזר קצת. לאחר שסיימתי עם התרופה הכאבים חזרו.

    אני בעיקר מרגיש כאב שורף במיוחד בזמן השפיכה וגם לאחר מכן לפעמים יום אחרי גם. הכאב הוא בקצה הפין ממש ממש שורף. גם מבלי לגעת בפין.
    מה שמקל עליי זה להפסיק לאונן.
    נראה לי שיש לי משהו רציני שם. האורולוג לא הפנה אותי לשום בדיקה ספיציפית מלבד std שבודקות זיבה כלימדיה והשאר..

    השאלות שלי:

    1. אני סובל ממש תקופה ארוכה ולדעתי לא קיבלתי טיפול נכון. איזה בדיקות אני צריך לבקש לעשות על מנת להבין מה הבעיה (האם דלקת? או משהו אחר)

    2. האם לפנות לאורולוג או לרופא אחר?

    אשמח לקבל ממך כמה טיפים. אני כבר רוצה להיפטר מהבעיה הזאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    ד``ר רונן הולנד
    07/12/2015

    אם הבדיקות ל STD (שתן כללית ו PCR) הן שליליות, אין טעם לתת טיפול אנטיביוטי.

    התסמינים שאתה מתאר מתאימים לדעתי לדלקת/כאב כרוני של האגן ויש טיפולים נוגדי דלקת ספציפיים למצבים אילו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו