בת 17

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 17
    יובל
    05/01/2016

    היי, אני סובלת מהפרשות צהובות כבר כ3 חודשים עקב אוראופלזמה. תחילה לקחתי דוקסילין לחמישה ימים-לא עזר. אחרי כמה ימים לקחתי עוד דוקסילין ל5 ימים+גל ואגינלי מחשש לפטריה בנוסף לאוראופלזמה-לא עזר. לקחתי תרופות נגד פטריה ואגינלית(כדורים וג׳ל) ועשיתי בדיקת פאפ והאוראופלזמה עדיין חיובית וההפרשות הן מהאוראופלזמה. אני מיואשת מתרופות ולאחרונה התחילו לי גם הפרשות חומות(לקראת המחזור) אני נוטלת גלולות ובדרך אין לי הפרשות חומות לפני. בנוסף לאחת מתו שתן ירד קצת דם שהוא לא מחזור.. ממש מודאגת ומיואשת מהאוראופלזמה ולא יודעת איזו תרופה לקחת.. אשמח להצעה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 17

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 17 - תגובה

    ד``ר רונן הולנד
    06/01/2016

    יש לחפש סיבה אחרת לתסמינים אותם את מתארת. אוריאופלסמה אינה גורמת בדר"כ לתסמינים אילו.

    בכל מקרה, אנטיביוטיקה יעילה יותר היא אזיטרומיצין דרך הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו