אוראופלזמה אורלטיקום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוראופלזמה אורלטיקום
    בת 17
    30/01/2016

    נמצא אצלי אוראופלזמה אורלטיקום. פניתי לרופאי נשים ורופאת נשים כבר 5-6 אולי יותר,פעמים וכל פעם קיבלתי טיפול ואף איד מהם לא עזר. אני סובלת מהפרשות צהובות כבר חצי שנה. כבר מאוד מאוד מודאגת מהמצב. הוריי לא יודעים וגם לא רוצה שיידעו על כך. אני בקופ״ח כללית ואני מתחת לגיל 18,כלומר כל דבר מגיע להורים חוץ מרופאי נשים. מרפאת הנשים לא יעילה לי ואני כבר ממש מיואשת ונואשת לקבל טיפול מתאים. גרה במרכז(ליד תל אביב). אני אחרי כמה סוגי אנטיביוטיקה ואף אחת לא עזרה ובקושי חל שיפור. רציתי לשאול מה אפשר לעשות?למי אפשר לפנות באנונימיות? מרפאת לוינסקי כנראה לא תעזור לי בדומה לרופאת נשים ורציתי לפנות לגורם יותר מוסמך דרך הכללית בדיסקרטיות.. האם יש עצה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוראופלזמה אורלטיקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוראופלזמה אורלטיקום - תגובה

    ד``ר בינה כהן-סחר
    30/01/2016

    אוראופלזמה אוראליטיקום הוא חיידק שנמצא באופן מאד שכיח אצל נשים ואין כל בטחון שהמצאותו קשורה להפרשות עליהן את מתלוננת.
    אני ממליצה לך לפנות לבדיקה אצל רופא שמתמחה בנושא זיהומים נרתיקיים כדי להעריך האם ההפרשה היא נורמלית או מהווה סימן לדלקת. אם מדובר בהפרשה פיזיולוגית (כלומר, רגילה ונורמלית, גם אם חל בה שינוי) - אין סיבה להמשיך ולקחת טיפולים שונים.
    בברכה,
    ד"ר בינה כהן-סחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות צהובות אוראופלזמה

    בת 17
    30/01/2016

    וכיצד ניתן לאבחן זאת?הכל התחיל מזה ששכבתי עם חבר שלי ללא קונדום(אני נוטלת גלולות) והתחילו לו הפרשות צהובות כיומיים-שלושה לאחר קיום היחסים הלא מוגנים. לי ההפרשות התחיל כשבוע וחצי-שבועיים אחריו. קיבל טיפול בדוקסילין ל10 ימים פעמיים ביום וההפרשות חלפו. לפני שקיבל את הטיפול עשה בדיקות ובבדיקות יצא שלא היה לו כלום,כלומר לא נמצא אף חיידק. האם זה הגיוני? הרי לקח דוקסילין וההפרשות עברו.
    ואני למשל לקחת 6 סוגי אנטיביוטיקה שונים ואף אחד מהם לא היה יעיל. כיצד ניתן לאבחן אם ההפרשה היא נורמלית? ההפרשה היא צהובה ולא זכור לי הפרשות כאלו.. האם האיבחון הוא ע׳׳י תרבית ואגינלית? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות צהובות אוראופלזמה - תגובה

    ד``ר בינה כהן-סחר
    31/01/2016

    האבחנה היא הן ע"י תרבית והן ע"י משטח במיקרוסקופ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרבית

    אנונימית
    31/01/2016

    ומה הבדיקה מאבחנת?מחלות מין?כי כבר נמצא אצלי אוראופלזמה.. מה התרבית תמצא שונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו