מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- CT חזהמיכל14/04/2013
אני חולת מיאסטניה מאובחנת כבר 3-4 שנים. ללא נוגדנים. הנוירולוג ביקש שאעבור עכשיו FT חזה לשלילת טימומה. יש משהו שאני צריכה להזהר ממנו לגבי הבדיקה/החומר הניגודי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT חזה - תגובה
משה פיק14/04/2013שלום מיכל,
אני מבין שלמרות שכתבת FT חזה כוונתך הייתה ל- CT חזה.
ובכן, החומר הניגודי שבדרך כלל מקבלים לשם סריקת CT הוא יוד וזה חומר שאסור לשימוש חולי מיאסטניה היות והוא עלול להחמיר את המחלה. מה שאת צריכה הוא לבקש שיספקו לך חומר שאינו מכיל יוד בשם "איזיקאט" ותעמדי על כך שהוא יסופק לך.
מיכל, אם את מאובחנת 3-4 שנים במיאסטניה ללא נוגדנים, מדוע אינך נמנת עם שאר חולי המיאסטניה ב- "קבוצת התמיכה MG באינטרנט" דרכה תקבלי חומר אינפורמטיבי בדוא"ל על כול נושא שקשור במיאסטניה כולל חומר מעודכן מהעולם ותוזמני למפגשי תמיכה של חולים ובני משפחתם ?
אשמח לשמוע ממך ולצרפך לקבוצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצטרפות
מיכל15/04/2013שלחתי לך הודעה ובקשת חברות דרך הפייסבוק. כן, אני רוצה להצטרף לקבוצת התמיכה. שאלתי את הרופא שלי לגבי החומר הניגודי והוא אמר שאין בעיה עם מה שהם נותנים... אתה אומר לי משהו אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצטרפות - תגובה
משה פיק16/04/2013כאשר את כותבת "הרופא שלי" . . . . האם את מתכוונת לרופא המשפחה או לנוירולוג ?
אם שאלתך הופנתה לנוירולוג . . . . האם הוא אמר לך שמותר לחולי מיאסטניה לקבל יוד ללא חשש להחמרת המחלה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצטרפות - תגובה - תגובה
משה פיק16/04/2013מיכל,
אישרתי את חברותך וצרפתי אותך לקבוצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוד
מיכל17/04/2013הרופא שלי הוא נוירולוג כמובן. פרו' ארגוב מהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוד - תגובה
משה פיק17/04/2013כתבת "שאלתי את הרופא שלי לגבי החומר הניגודי והוא אמר שאין בעיה עם מה שהם נותנים... "
הוא אמר לך ש "אין בעיה עם מה שהם נותנים... " הוא לא אמר לך ש "אין בעיה עם יוד".
יכול להיות שהוא התכוון שבהדסה במכון הדימות יודעים שאסור לתת לחולי מיאסטניה חומר ניגודי שמכיל יוד ולכן הם נותנים מראש חומר ניגודי אחר (איזיקאט).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיטי חזה-יוד-המשך
מיכל23/04/2013קבלתי הפניה לסיטי חזה לשלישת טימומה.
התקשרתי לסיטי בהדסה ושאלתי לגבי איזיקאט.
הוסבר לי שאיזיקאט הוא חומר לשתיה בלבד לסיטי בטן.
בסיטי חזה צריך להזריק חומר (יוד) ואי אפשר להזריק איזיקאט.
הרופאה של הסיטי אישרה זאת ואמרה שאין בעיה לחולי מיאסטניה עם הזרקת יוד.
אם יש חולה כללי שהוא רגיש ליוד נותנים לו קודם סטרואידים.
מה לעשות לדעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיטי חזה-יוד-המשך - תגובה
משה פיק23/04/2013שלום מיכל,
יוד מופיע ב "רשימת התרופות האסורות למיאסטניה". ז"א שהוא עלול להחמיר מיאסטניה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

