שלום לכולם לחוצה מאוד אשמח לתשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם לחוצה מאוד אשמח לתשובה
    סתיו
    27/06/2016

    טוב שבוע טוב לכולם אז ככה כני ינסה להתחיל מההתחלה .... לפני בערך שנה התחילו לי חולשות בידים והרגלים לסירוגין כול פעם בגפה אחרת ביום בלילה בא והולך ככה כול כמה חודשים הפוגה וחוזר לפני בערך ארבעה חודשים התחילו להיות לי כאבי גב נשלחתי לסיטי גב שיצא תקין ולציין גם שעברתי שלוש פעמים emg שיצא תקין בסיטי גב ראו ממצא בבלוטת התימוס הופנתי לכיירורג חזה ששאל אותי על התסמינים ואמר שיכול להיות שמדובר במאנסטיה גראבייס והופנתה לעשות תבדיקות דם עדין לא עשיתי מחכה לעשות בע״ה כמו כן בחודש האחרון בראיה בטלויזיה החל להיות לי טשטוש ולעיתים ראיה כפולה שבאה והולכת רק בכתוביות של הטלויזיה ולעיתים תחושה שאין מספיק אויר וקשה לדבר ברצף . אני כמעט בטוחה שזה המחלה אני מאוד דואגת והאמת יודעת רק מימה שקראתי עש לי כמה שאלות שאודה לתשובה עליהן . האם ניתוח להוצאת הטימוס מעביר את המחלה ?
    איך יודעים את קצב ההתקדמות שלה ? והאם התסמינים תמיד יבואו וילכו או שיש אפשרות שישארו בקביעות ? אם לא לוקחים תרופות נגדה זה משפיע ? אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם לחוצה מאוד אשמח לתשובה - תגובה

    משה פיק
    27/06/2016

    שלום סתיו,
    ממה שאת מספרת אני מזהה שיש לך סימפטומים שמתאימים למיאסטניה גרביס ואיני מבין מדוע את לא פונה לנוירולוג שיבדוק את הנושא .

    אם תקבלי ממנו אבחנה למחלה תקבלי טיפול שיעצור את התקדמות המחלה שזה מה שקורה לך . . לדעתי.

    אם מישהו אמר לך שהוצאת בלוטת התימוס (טימקטומי) "תעביר את המחלה" . . . . אין לו מושג במיאסטניה ועלייך לחפש נוירולוג אחר שמבין במחלה.

    חולה במיאסטניה נשאר חולה מיאסטניה כל חיו היות ואין ריפוי למחלה זו שהיא מחלה כרונית.

    סתיו, אם את מעוניינת לקבל חומר אינפורמטיבי על המחלה וללמוד כיצד לחיות איתה אני מוכן לעזור לך.

    לשם כך שילחי לי דוא"ל ואשלח לך דפי אינפורמציה בנידון.

    אם יש לך בעיות נשימה מצבך לא טוב וכדאי להתחיל טיפול בהקדם אפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה

    סתיו
    27/06/2016

    אלו לא בעיות נשימה אלה פעם אחת היה קושי קל לספר סיפור לא יחסתי לזה כזה חשיבות אני גננת ...התרופות עוצרות את מהלך המחלה ? הרופא כירורג אמר שבחמישים אחוז התופעות יכולות להעלם או להשתפר האמת שאני באמת לחוצה מהעיניין זה חדש לי ראיתי שיש פה אנשים שיש להם כבר שנים את המחלה אלו התקפים שבאים וחולפים ? או שמשאירים נזק קבוע למקומות הללו ונישארים תמידים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו