אי ודאות אמ זה מיסטינה גרביס אוקיולרית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי ודאות אמ זה מיסטינה גרביס אוקיולרית
    אלדין
    02/09/2016

    יולי שנה שעברה חזרתי מעבודה ופתאום יש לי כפל ראייה בצד ימין. חשבתי שאני עייף הלכתי לישון אז קמתי בבוקר אבל אין שיפור ישר רצתי למיון עשו לו ct ראש היה תקין ושחררו אותי עם אבחנה של שיתוק העצב השישי.עשיתי גם mri והיה תקין אז רופא נוירולוג הציע לי לקחת סטיראוידים של דקסמתזון ולקחתי וזה עבר תוך 10 ימים. עשיתי בדיקות דם achr היה 0.6 חזרתי על זה בעוד שלושה חודשים ואז היה 0.39 ועשיתי שוב ב 01/2016 היה שלילי sfeg תקין נוגדני musk שלילי . עכשיו אחרי שעבר האירוע חזר עוד פעם אחרי שלושה חודשים ושוב לקחתי סטיראוידים ושוב עבר ועשיתי את זה עוד פעמיים אלה לפעם אחרונה החלטתי לא לקחת כלום זה התחיל בתחילת יולי כפל ראייה בצד ימין עד שאחרי חודשיים צנח לי העפעף ליותר מחצי ואז ראה אותי הרופא ואמר האבחנה הסבורה היא מיאסטינה גרביס אוקיולרית כי זה מגיב לסטיראידים . האם זה אפשרי לתת אבחנה כי זה מגיב לסטיראידים ??? Mra גם תקין אני מרגיש שהעפעף צונח יותר בבוקר מאשר בערב
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי ודאות אמ זה מיסטינה גרביס אוקיולרית - תגובה

    משה פיק
    03/09/2016

    שלום אלדין,

    במצב שאתה מתאר עלול להיות שיש לך "מיאסטניה גרביס" ועלול להיות שיש לך "שיתוק העצב השישי" שאותה אבחן כפי שציינתה נוירולוג .

    אישית לא נתקלתי מעולם בחולה מאובחן במחלה זו אולם ידוע לי שמחלה זו מאופיינת אצל מבוגרים שיש להם היסטוריה של יתר לחץ דם ו/או סוכרת ועלולה לכלול שיתוק ברגלים ו/או בפנים שהם מזוהים עם נזק בגשר המוח שעלול להיגרם עקב אנמיה מקומית או גידול. האם משהו מהגדרות אלו מתאימה לך ?

    לגבי מיאסטניה גרביס - עם הסימפטומים ותוצאות הבדיקות שצינתה אין סיבה לבטל אפשרות של מיאסטניה .
    מה שאני מציע שתבצע ולא בצעתה הוא :
    לגבי נפילת עפעפיים - בדיקת קרח (השפעה שתרים את העפעף - מציינת , מיאסטניה)
    בדיקת "טנסילון" - (השפעה לטובה על הסימפטומים - מציינת , מיאסטניה)
    נטילת כדורי "מסטינון" - שיפור מצב הסימפטומים - מצביע - מיאסטניה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי וודאות

    אלדין
    03/09/2016

    הפעם זו העין השנייה ואמרו שהעצב השלישי עכשיו מעורב. הרופא אמר לי שלא עושים טינסילון יותר. האם שמעת על חיסון שמרפה ואמור להיות זמין בשנת 2019?? Curavac??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי וודאות - תגובה

    משה פיק
    05/09/2016

    האם מותר לשאול מי הוא ה"רופא" שאלה הן תשובותיו ?

    אנה יכול לענות לי במיל הפרטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו