האם זה יעבור לי מתישהו?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה יעבור לי מתישהו?
    אדוה
    05/07/2018

    אני מיום ראשון הזה התחילו לי סימנים בתחילה זה התחיל עם השפתיים שלא הצלחתי למרוח אודם ונמשך בערב בטישטוש הראיה ואי סגירת העין עד הסוף, נלחצתי וחשבתי שזה יעבור ועברו כבר 5 ימים וזה עדיין אותו הדבר אני לוקחת כדורים אבל מרגיש לי כאילו נכנסתי לבור ללא מוצא במיוחד שאני לא כל כך מבינה איך ולמה זה קורה הרי לא קרה לי כלום לפני וזה מוזר שבשניה אחת אני אפילו לא יכולה לעשןת את הפעולה הכי פשוט לחיייך או אפילו לשתות מקשית או להכניס כמות גדולה של מים לפה הייתי שמחה אם מישהו היה מסביר לי איך הדבר הזה קורה ולמה ואם זה יעבור לי מתישהוו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה יעבור לי מתישהו?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיאסטניה

    משה פיק
    06/07/2018

    שלום אדווה,

    ניראה לי שפרצה אצלך מחלה אוטואימונית בשם מיאסטניה גרביס

    שהסימפטומים שלה הם - חולשת שרירים

    אם את מעוניינת בעזרתי שלחי לי מייל (כתובת הדוא"ל של נמצאת באתר) ואשלח לך דפי אינפורמציה על המחלה.

    איני יודע איזה כדורים את לוקחת . . . . אני מציע שתפסיקי לקחת כדורים עד שתשוחחי איתי 09-7727060

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו