שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אלי
    08/01/2008

    הבנות שלי כבר 9 וחצי חודשים והערב נהיה ממש סיוט עבורי והרבה עצבים.
    כמובן יש לנו טקס שינה מקלחת אוכל ולישון והן נרדמות בערך 20:00 -19:30 הבעיה ששעה אחרי זה הן מתעוררות ובוכות

    והיסטריות (כל אחת בתורה) ולא מוכנות לחזור לישון , אז למעשה הן נשארות ערות עד 22:00 לפחות ורק אח"כ נרדמות וגם זה בעצבים ובכי.

    אני כבר אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות , הבעיה שהן באותו חדר כי אין לי עוד חדר ואם אני מחליטה שאחת הבנות אני ישאיר אותה במיטה ותבכה עד שתרדם היא תעיר את השניה, דרך אגב גם בסלון בלול ששמים אחת מהן השניה עדין שומעת את הבכי ומתעוררת.
    י
    ש לי נקיפות מצפון לגבי הילד שלי שהוא בן 5 שאני עצבנית בערב בגלל זה והרבה פעמים אני עצבנית עליו כי גם השגרה שלו נהרסת ולפני 22:00 הוא לא הולך לישון כי אין לי זמן להתעסק איתו.
    עליי לציין ש3-4 פעמים אני לבד בערב איתם שבעלי עובד או לומד.
    אשמח לקצת עצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראי תשובה של שינה בשניים לרננה

    סיגל לוי
    08/01/2008

    הי אלי
    ראי את התשובה לרננה

    בנוסף חשוב להדגיש שלא להפריד בין התאומים, גם אם הם מעירות אחת את השנייה
    אם מפרידים בינינהן, הן לומדות לעמוד על המשמר - לבכות ולוודא שאינן מפסידות משהו שהשנייה מרוויחה.
    כל אחת צריכה להתרגל לישון במיטתה ולא בפתרון ביניים כמו בלול

    כדאי לך לקרוא את המאמר שינה בשניים באתר הבית שלי
    www.sigal.name

    בהצלחה
    והמון סבלנות

    סיגל לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו