שלישייה ..קשה לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלישייה ..קשה לי
    שירן
    30/07/2011

    היי אני בהריון שלישיה בחודש 5 ..... 2 זהות ואחת שונה לאחר הפריה.
    אני ללא ילדים ואחרי נסיונות של שנים והפלות חוזרות. מחודש ראשון אני בשמירת הריון של שכיבה מלאה בבית רע לי משעמם לי אני לא עושה כלום מלבד לישון ולראות טלויזיה אפילו תאבון אין לי ועליתי רק 5 קג' כל ההריון שזה ממש מעט לשליישיה אני לא בדכאון או משהו אבל משתעממת למוות .... אולי יש איזה רעיון שאני יוכל להפיג את השעמום.. בבית בלי מאמץ רב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלישייה ..קשה לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלישייה ..קשה לי - תגובה

    ליאת לוי
    31/07/2011

    שירן שלום,
    ראשית כל מזל טוב גדול- ותפילה גדולה שהפעם זה יצליח.
    שיעמום הוא מצב נפשי. ישנם מצבים בחיים בהם אנחנו לא מסוגלים להעסיק את עצמינו מכל מיני סיבות.
    המתח הגדול, מקשה על תפקוד, ובפני עצמו יכול לנטרל את היכולת לעשות משהו פרודקטיבי עם שעות הפנאי הרבות שניזדמנו לך.
    ייתכן שככל שהזמן יעבור, הלחץ ייפחת ותוכלי יותר להתפנות להעסיק את עצמך.
    נסי לחשוב על תחביבים שהיו לך בעבר, והאם הם יכולים לחזור למרכז הבמה, אולי משהו שקשור באומנות, בכתיבה, בפתרון תשבצים, פזלים, סריגה, ריקמה ועוד, ועוד...

    כמו כן, הייתי מציעה לך לנסות להתחבר לנשים במצבך, מאחר ואת בשכיבה, האינטרנט מהווה את מקור החיבור האולטימטיבי. ישנם פורומים לתמיכה בנשים בהריון, ופורומים של הריון לאחר טיפולים. גלישה באתרים אלה עשויה להקל על תחושת הלחץ, השיעמום, והבדידות שניתן לחוש במצבך.

    מאחלת לך בהצלחה,
    ומחזיקה אצבעות שהכל יהיה בסדר הפעם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו