תאומים מול שלישייה- דילמה קשה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאומים מול שלישייה- דילמה קשה...
    רננה
    31/08/2011

    היי
    אני רננה, בת 34. יש לי ילד בן שש וחצי. בשנים האחרונות ניסינו אני ובעלי להיכנס להיריון אך התגלו אצלנו בעיות פוריות ובעקבות כך התחלנו בטיפולים שכללו הזרקת הורמונים. לשמחתי לאחר חודשים של טיפולים נכנסתי סוף סוף להריון! :-) אך הנה ה'דילמה': בבדיקת אולטרסאונד התגלה שיש לי שלושה עוברים, כלומר, שלישייה... מצד אחד אני מאושרת וידעתי שיש סיכוי לריבוי עוברים. מצד שני אני בדילמה. יש לי שתי חברות עם תאומים ואני רואה כמה עבודה זה לעומת תינוק יחיד - אז שלישייה? אני מאד מתלבטת אם לדלל עובר אחד. עם תאומים אין לי בעייה כי אני אשמח 'לסגור את הבסטה' ולא להיכנס שוב להריון בעתיד. מה לדעתכן ההבדלים בין טיפול בשלישייה לטיפול בתאומים? האם מדובר בהבדל משמעותי? מה אתן מציעות?
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלישייה

    אלי
    03/09/2011

    את התגובה הזו שלחתי בעבר למספר אנשים ועכשיו לך.בקיצור ולעניין אם את בסדר וההריון תקין אל תחשבי על זה זה דבר מדהים להיות הורים לשלישייה ולא כל כך קשה כמו שנדמה לך אנו היינו בסיטואצייה הזו עם הרבעייה המטריפה שלנו שהיום הם בני שנתיים ושיבעה חדשים ואנו חיים בלאס וגאס ועד לא מזמן היתה לנו עוזרת אחת בלבד וחוץ מזה לא היתה לנו שום עזרה. כל הסוד הוא להרגיל את הילדים מגיל אפס לעשות הכל יחד באותם זמנים כולל לישון בשבע וחצי בערב שאז זה הזמן של אישתי ואני ביחד ומה שקורה בדרך כלל לפחות שלוש פעמים בשבוע יוצא לנו להחליף חוויות ופשוט נקרעים מצחוק כי החיים שלנו נראים כאילו אנו חיים בקומדיה אינסופית כי כל יום אנו רואים מצבים וצחוקים שרצים עם הילדים וזה כיף לא נורמלי לשבת בכיף בערב ולהחליף חוויות, ועוד דבר שכדאי לך לחשוב עליו כשהילדים היו בני שלושה חדשים בערך היה רגע שאני ואישתי נזכרנו בסיטואציה שבא הרופאים ניסו לשכנע אותנו לעשות דילול עוברים ואנו מסתכלים על הילדים שאותם היינו אמורים לדלל ופשוט קיבלנו צמרמורת רק מהמחשבה אילו היינו מדללים(רוצחים אותם) תאמיני לי אם תלכי על דילול בעתיד לא תוכלי לישון בשקט רק מלחשוב על הילד שדיללתם איך הוא היה נראה היום ועוד המון שאלות. ביזמן שגילינו שאנו בהריון עם רבעייה והרופאים דיברו אתנו על אפשרות דילול המחשבה שלנו הייתה פשוטה אם ההריון בסדר למה לדלל, זכית בפייס של אלוהים האם אי פעם ראית מישהו שזכה בפיס בשלושה מליון והחליט להחזיר מליון או שתיים חזרה?? יש בכלל מקום להשוות??? ואל תשכחי שבדילול יש סיכונים שתאבדי את כל העוברים או אחרים עלולים גם להיפגע. אל תישכחי את זה . אם יש לך שאלות אשמח לענות לך האימייל שלי[email protected] ודרך אגב אני יכול לתאר אותי כאחד האנשים הכי מאושרים וגאים העולם בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון שלישייה

    שירן
    04/09/2011

    הייתי חייבת להגיב לך אמא יקרה .... אני בהריון לשלישייה אחרי 5 שנים של טיפולים הרופאים לא הפסיקו להלחיץ ולבקש שנדלל אבל אני הייתי בשלי וחשבתי שאלוהים לא ייתן לי משהו שלא אוכל להתמודד מולו , אני חודש 6 זה לא הריון קל ואני בשמירה מלאה מהחודש הראשון לא זזה , אבל יכולה לומר לך שכאשר אני מרגישה את הבעיטה של זו שיושבת לי מתחת לחזה ... ולזו שיושבת מתחתיה ולזו שיושבת לצידה אני כל כך מתרגשת לרגע אחד אני לא יודעת מה הייתי מרגישה לו הייתי מדללת אחת מהן ... את כל כך תתאהבי בהם. האינטרנט והסיפורים בו די מפחידים כולם ממליצים על דילול אני הייתי חושבת עשרות פעמים במקומך אלוהים נתן לך מתנה תתברכי אני אוהבת את ההריון שלי ומאוהבת בקטנות שלי ... לי אין ילדים בבית ואני יכולה לומר לך שאני מוכנה לעבור שוב הריון כזה לאחר שיהיו בנות שנתיים שלוש תיהני אהובה ואל תפחדי מהקושי יש משפחה יש מטפלות ויש אותך ואת אישך זה המון ...שיהיה לך הריון קל אמן בכל אשר תחליטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה!

    אמאלה2
    06/11/2011

    אין לי שלישיה, אבל אני יכולה לענות לך מה שאני עונה למי ששואל אותי אותו דבר על תאומים. לי בהריון היו כמה סיבוכים. לאחד מהעוברים שלי היה חור בלב, ורופא "טוב לב" אחד אמר לי: טוב, שתדעי שבכל מקרה הריון מרובה עוברים הוא הריון בסיכון גבוה, אז מלכתחילה ידעת שיש סיכוי שלא תלדי בפועל את שניהם...
    אנחנו לא הסכמנו לוותר, ובין אקו לב עובר לאקו לב עובר, התפללנו המון, וב"ה- עשינו את ההשתדלות שלנו ואלוקים הטוב עזר לנו ובאקו לב עובר האחרון (אחרי ששלחנו את חברתי לאומן ...) הרופא היה בהלם כי החור בלב פשוט נעלם כלא היה!
    מה היה קורה אם הייתי פשוט מוותרת?
    אני יכולה להבטיח לך שזה יהיה הריון מאוד לא קל, מהרבה בחינות, נפשית ופיזית, וגם הלידה וגם הגידול שלהם בהתחלה, אבל ברגע שהם מתחילים לתקשר אחד עם השני (ועם השלישי במקרה שלך...) את פשוט נמסה ואומרת תודה לאלוקים שנשארת חזקה וקיבלת את המתנה הזאת!
    היה לי מאוד קשה עם התאומים שלי בהתחלה (גם עכשיו, הם רק בני שנה...) ולא הייתה לי כ"כ עזרה, אבל ברגע שראיתי את החיוך הראשון שהם חייכו אחד לשני- והלב שלי ניתר משמחה ונחת- הרגשתי באמת שהכל שווה!!!
    עכשיו הם כבר קוראים אחד לשני מהמיטה בצווחות שמחה ומחזיקים ידיים וצוחקים, ואת יכולה לתאר לעצמך איזו נחת זו...! מי שלא חווה את זה- לא יכול להבין מה זה! זו מתנה שרוב האנשים לא זוכים לה!
    עשי את החשבון שלך, רק אל תעשי זאת בפזיזות כי זה מסוג הדברים שאת יכולה לברך את עצמך ואת בעלך על זה כל החייים, או להצטער עליהם כל החיים...
    ב"הצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו