אותו בעיה תמיד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אותו בעיה תמיד
    נינת
    14/09/2011

    שלום, יש לנו בעיה רצינית מאד, וכל ניסיונותינו לא צלחו. נשמח לקבל רעיונות...
    יש לנו תאומים (בת ובן) בני 3 וחצי. טקס ה"שינה" מתחיל במקלחת, וממשיך ב- הלבשה, סיפור, נשיקות ולמיטה. הבעיה היא שהם לא מסכימים בשום פנים ואופן לישון לבד ומחייבים שאחד מאיתנו יישאר איתם בחדר. לפעמים לוקח להם להרדם כשעה, אנחנו כמובן נרדמים, ובעצם היום מסתיים מסתיים עבורינו מוקדם מהרצוי.
    יש למישהו רעיון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אותו בעיה תמיד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אותו בעיה תמיד - תגובה

    אדוה דרור
    23/09/2011

    נינת שלום
    מדבריך עולה שהערבים אצלכם בבית די מתסכלים אתם רוצים ערב
    שקט רגוע ומשקיעים בטקס שינה ובסוף מוצאים את עצמכם ישנים עם הילדים. בעיות
    שינה בגיל הזה הן דבר נפוץ בהרבה משפחות. אין פתרונות קסם מה שחשוב לדעת שזה נעוץ בהחלטה שלכם ברגע שתהיו שלמים עם עצמכם לגבי הצורך שלכם לערב שקט ולגבי הצורך והיכולת של הילדים שלכם להירדם לבד זה יצליח.
    בדקו עם עצמכם :
    מה אתם עושים כשהם מבקשים שתשבו לידם?
    באילו שיטות ניסיתם ללמדם אותם לישון לבד?
    מה אתם אומרים לעצמכם כשהם בוכים?
    ממה אתם חוששים? מה יקרה אם יבכו?
    האם חשוב שילדים בגיל הזה ירדמו לבד? למה?
    מה הראציונל שעומד מאחורי זה ומה הרווח שלהם
    ושלכם מכך? מה ההפסד? האם יש הפסד ?
    ככל שתחשבו על השאלות ותענו עליהם תבינו יותר טוב
    איך אתם פועלים בנושא ולמה ותמצאו את הפתרון הנכון ביותר לכם
    בנוסף בשאלות קודמות בפורום יש דיונים בנושא את יכולה לדפדף
    ולמצוא רעיונות
    בברכה
    אדוה דרור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו