שאלה לגבי תאומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי תאומים
    תמר
    14/05/2012

    יש לנו תאומים בני 3
    אחד התאומים מסרב להקרא בשמו וקורא לעצמו בשם התאום השני ועונה רק אם קוראים לו בשם הזה
    מיותר לציין שכל מה מאוד מרגיז את התאום השני
    מה עושים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי תאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי תאומים - תגובה

    אדוה דרור
    14/05/2012

    תמר שלום,

    את מעלה סיטואציה מאוד מעניינת ומורכבת
    על מנת שנוכל להבין אותה יותר ולחשוב על דרכי פעולה
    אשמח אם תוכלי להרחיב קצת על הסיטואציה:
    האם מדובר בתאומים זהים?
    מתי זה התחיל? כיצד זה בא לידי ביטוי ביום יום? האם בכל פעילות
    זה קורה? האם רק מולך או מול בעלך והסבים והסבתות גם?
    מה קורה בגן הילדים? מה קורה כאשר הוא משחק עם חברים?
    אשמח אם תתארי קצת את סדר היום שלהם? האם הם מבלים יחד שעות רבות?
    האם יש שעות בהן הם לא מבלים יחד? תארי קצת על מערכת היחסים ביניהם, האם יש תלות של אחד בשני? האם יש תחרות וקנאה רבות? האם הם קשורים מאוד אחד לשני?
    כיצד את מגיבה כשזה קורה?

    הרבה שאלות אבל ככל שתהיה תמונה יותר ברורה אפשר יהיה להתכוונן
    להבנת המצב ולבחירת דרכי הפעולה

    בברכה,

    אדוה דרור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו