מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תאומים לקראת כיתה א'דניאלה07/04/2008
שלום, יש לי תאומים בני חמש וחצי (וגם בת גדולה מקסימה בת 12) שעולים לכיתה א' בשנה הבאה.
הם לא זהים ומאוד שונים באופי, במראה ואפילו במה שאובהים לאכול. אחד מהם מאוד רציני ובוגר והשני מאוד שמח ומצחיק. שניהם פקחים מאוד. יש להם חברים שונים וגם בגן הם לא כל הזמן ביחד , אלא כל אחד בעיסוקיו. אבל במהלך השנה האחרונה השני לא רצה לעשות דברים שידע שהוא לא כ"כ מצליח כמו אח שלו (כגון פאזלים וכד) למרות שאם היה מנסה היה מצליח. אני כמובן עבדתי איתו בנפרד ולא ליד אחיו כיוון שכשהיה ליד אחיו הייתי שמה לב שהוא מפסיק לנסות . מצד שני הראשון מאוד רגיש ולוקח כל דבר בצורה קשה ועם אח שלו הוא יותר משוחרר . בחודשים האחרונים אני לוקחת את השני לריפוי בעיסוק ויש שיפור גדול מאוד בכך שהוא התחיל להאמין בעצמו ומנסה לעשות דברים . אני לא יודעת מה לעשות בכיתה א' ? אם אני מפרידה ביניהם אני אצטרך לשלוח אותם לביה"ס אחר ללא חברים מכיוון שבביה"ס הקרוב ישנה כיתה אחת. ולכן אני בהתלבטות כיוון שהם יצטרכו לעלות כל אחד לכיתה אחרת גם ללא אח וגם ללא חברים. אשמח לקבל מכם עצה בענין .
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים בבית ספר
ורד בן פורת07/04/2008שלום דניאלה. את מציגה דילמה לא קלה, ולמרות שכמובן שאין ביכולתי להקיף בתשובה את המורכבות של המצב, אנסה להתייחס לנקודה חשובה: הפרדת תאומים בבית ספר מאד מקובלת, ויש לה סיבות טובות, אבל חשוב לזכור שזוגות תאומים רבים למדו יחד מאז ומתמיד, ו"עם כל הכבוד" - עברו יפה את שנות בית הספר, והצליחו לפתח ולחזק זהות נפרדת. כך שההפרדה לא נכונה בכל מחיר. את מספרת על תחרות והשוואות, אבל ישנן הרבה דרכים שניתן לכם ההורים ולסיוע מקצועי כמו שאתם משתמשים בו, כדי להתמודד ולמצוא דרכים מתאימות לכל אחד ולשניהם יחד. על כן אני מציעה להתייחס למכלול הנתונים בשיקוליכם לגבי שנה הבאה. מה דעתך? מוזמנת להמשיך. להתראות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
דניאלה08/04/2008ורד,
תודה על התשובה. אני מניחה שנצטרך להחליט בזמן הקרוב- לא פשוט בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)



