מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם להחזיר לגן חובה ביחד אחרי שהיו שנתיים בנפרדנעמה12/02/2017
שלום.
יש לי תאומים בן ובת בני חמש כמעט. שנה הבאה הם עולים לגן חובה.
התחלנו להפריד אותם במעון כיון שהבן היה פחות דומיננטי והבת הגנה עליו והוא היה צריך לרכוש ביטחון בלעדיה. במעון זה התחיל שהם היו ביחד בכיתה אבל בקבוצות נפרדות.
בגן טרום טרום כבר הופרדו לשני גנים אבל עם חצר צמודה אחת לשנייה. כך שראו מדי פעם אחד את השני.
השנה הם בשני גנים במרחק.
ושנה הבאה מתלבטת, למה??
כי שנה שעברה הרגשתי שההפרדה עשתה טוב, כל אחד קיבל את המקום שלו, היו יצירות שונות בגן וכך נמנעו השוואות מיותרות. כל אחד בנה את עולמו לאט לאט. ובבית היינו רואים שעדיין היה להם את הביחד המיוחד שלהם.
השנה- יש הפרדה בגן וגם מאוד בבית. כמעט כבר אין להם ביחד, רק רבים, רק רוצים לנצח אחד את השני ומי יותר טוב וכו.
אולי זה קשור לכך שיש להם אח בן שנתיים שנכנס ככה לחבורה.
אני מתלבטת אם זה לא יבלבל אותם מדי אם שנה הבאה אחזיר אותם להיות ביחד ובכיתה א- הם שוב יתפצלו!?!?
מצד אחד רוצה לתת להם הזדמנות לחוות ביחד שנה אחרונה וגם הם כן כבר בנו אישיות משלהם אז אולי כשיהיו בגן משותף זה יעזור להם לביחד שלהם!?
אשמח לעצות,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם להחזיר לגן חובה ביחד
סימונה פלג13/02/2017בוקר טוב נעמה,
מאחר וההפרדה כבר קיימת. הייתי ממשיכה אותה. את הביחד יש להם בבית ובינינו כל החיים. השעות המעטות שהם במסגרת והם יכולים לחוות את הלבד כביכול, נכון הוא.
לגבי המריבות בית הם חלק טבעי מהיותם אחים ולאו דווקא בגלל שהם בנפרד בגן.
לדעתי ומה שאני הייתי עושה , ממשיכה את הניפרדות במסגרת, ועובדת בלי קשר על היחסים בינהיים. המון בהצלחה, אשמח להתעדכן מה החלטת. יוםמקסים ומבורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)