תאומים בני שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאומים בני שנה
    איילת
    25/07/2008

    לתאומים שלנו (שני בנים לא זהים) מלאו שנה. הם משחקים ביחד ולחוד ועם אחיהם הגדול בן ה- 4 . לכל אחד תכוכנות ואישיות מיוחדת ונפרדת וכל אחד דומיננטי בתחום אחר כאשר שניהם משחקים בסמוך נוטה האחד בקביעות לקחת את המוצץ או לחילופין את המשחק מידיו של אחיו, כמובן שהדבר גורם לבכי השתטחות על הריצפה ומבט אלינו אל ההורים. תגובותנו לכך באם מדובר במוצץ אנו מחזירים לו את מוצצו ומלווים באמירה שזהו המוצץ שלו אך לגבי המשחקים אנו לא עקביים בתגובותינו, לעיתים לוקחים על הידיים עד לרגיעה ולעיתים מאפשרים את התמודדתו העצמאית כאשר לרוב הבכי נרגע לאחר שתי דקות לערך והוא יפנה למשחק אחר.שאלתנו האם כאשר אנו מיד לוקחים אותו על הידיים אנו מחזקים אותו כחלש ומונעים ממנו התמודדות עצמית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאומים בני שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • על "ריבים" בין תאומים

    סיגל לוי
    26/07/2008

    שלום איילת
    תאומים מגלים את מלחמת הקיום הרבה לפני תינוק יחיד, עוד בטרם הם בשלים לכך
    אבל זה מה שיש...
    כעקרון כדאי לתת לכל אחד להתמודד. לא לתת לדברים כמובן להגיע לידי אלימות - אחד נותן לשני מכה, מושך לו בשיער ואתם לא מתערבים
    בהדרגה תנו לתיאום ה"חלש" כלים להתמודד - תגיד לו "לא" וכו', שילמד להתמודד מול נסיונות אחיו להשתלט עליו. כך תהיה גם לו הזדמנות מתישהו להיות החזק מבין השניים. זה לוקח זמן וסבלנות...
    בהצלחה
    סיגל לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו