הפרדה בגן טרום חובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרדה בגן טרום חובה
    שירלי
    01/02/2009

    שלום רציתי להתייעץ, יש לי תאומים, בן ובת בני שלוש וחצי שעומדים להכנס לטרום חובה בשנה הבאה. מתלבטת האם להפריד כבר בשנה הבאה או לחכות לכתה א'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרדה בגן טרום חובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין תשובה גורפת

    סיגל לוי
    01/02/2009

    שלום שירלי
    אין תשובה אחת
    הדבר המרכזי הוא שאלת הנפרדות
    אם כל אחד מהם מרגיש שהוא עולם ומלואו גם ללא נוכחותו הצמודה של האח התאום
    אז זה בסדר גם אם יהיו יחד וגם אם לחוד
    על מסר שכל אחד הוא נפרד שונה ומיוחד אפשר ומומלץ גם לעבוד כששניהם באותה המסגרת
    וכמובן באופן בלתי פוסק בבית
    ישנם שיקולים נוספים שכדאי לקחת בחשבון
    האם יש באזור 2 גנים טובים
    האם הגן הוא לשנתיים
    האם הילדים בגן ילכו עם ילדך לאותו ביה"ס
    האם מישהו ינזק מן ההפרדה
    האם מישהו ירויח ממנה
    כפי שאת רואה יש מגוון שיקולים
    נסו לגבש את התמונה המלאה ולהחליט לפיה
    אם אינכם מצליחים, אפשר גם להיוועץ בשאלה זו באופן ספציפי עם איש מקצוע
    מקוה שנתתי כיון מחשבה
    סיגל לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו