תאומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאומים
    ליהיא
    25/12/2007

    שלום, לא מזמן הכנסתי את שני בני למעון (הם בני שנה וחצי) כיון שהיו רגילים להיות יחד מאז שנולדו, גם כעת הם ממשיכים במנהג ואינם מתחברים עם שאר ילדי המעון, אינם מתקשרים איתם ומעדיפים לשחק רק ביניהם. האם המצב ישתנה מעצמו או שעלי לנסות להתערב בתיאום עם הגננות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפרדות

    סיגל לוי
    26/12/2007

    הי ליהיא
    טבעי שהתאומים יחפשו בטחון האחד אצל השני, אך המטרה היא לגדלם כך שיחושו חופשיים ולא תלויים באחיהם התאום
    עבודה על נפרדות מתחילה בבית - בהתייחסות שונה בפנייה אליהם, בביגוד שונה, הפרדה בצעצועים (לפחות בחלק) - כל אלו מעבירים את המסר שאינם "תאומים" רק אלא שני ילדים שונים
    לגבי הגן, חשוב מאד לערב את הצוות כך שיבין יותר על תאומים ויתמוך בתהליך הנפרדות.
    באתר של "עמותת תאומים ושלישיות" יש איגרת לאני חינוך שאני ממליצה מאד לתת אישית לכל איש צוות שמטפל בילדים...

    כדאי לקרוא יותר על נפרדות, באתר שלי, באתר העמותה, בספרה של רונית פלוטניק ועוד...

    בברכה

    סיגל לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו