הפרדת תאומות בטרום חובה - התלבטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרדת תאומות בטרום חובה - התלבטות
    אירנה
    06/01/2008

    התאומות שלי עולות שנה הבאה לגן טרום חובה ממסגרת פרטית בה הם יחדיו, אני בהתלבטות אם להפרידן כבר עכשיו או בכיתה א'. אין בינהם אחת שהיא בקיצוניות שטלתנית או מיניפולטיבית. יש אחת שיותר מוותרת אבל לא על הדברים החשובים לה באמת. אחת שיותר חברותית ופתוחה אבל הפערים לא בולטים. הן דומות אך לא זהות, הילדים היום לא תמיד מבדילים בינהן- הצוות כן
    אשמח לשמוע מניסיונכם האם כדי להפריד או לאפשר את הביחד עוד שנתיים עד בית הספר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרדה ונפרדות

    סיגל לוי
    07/01/2008

    שלום אירנה
    אם קשה לילדים להבחין בין בנותיך כדאי לשקול הפרדה
    כדי שכל אחת תזכה להתייחסות משל עצמה ולא להתייחסות לא מובחנת
    רק כך יוכלו לפתח זהות אינדבדואלית

    כמובן שיש שיקולים נוספים כמו - 2 גנים טובים, גנים מהם יעלו איתן חברים לביה"ס, מה קרוב לבית וכו'. בכל מקרה, בגיל גן חובה כדאי לתת לכל אחת הזדמנות לפתח חברים משלה

    בהצלחה

    סיגל לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו