מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבר ספירלי בשוקדנה10/08/2011
שלום,
בני בן 3 ו- 9 חודשים שבר את רגלו שבר ספירלי בשוק בתאריך 3.7 .
לפני 3 ימים הורידו לו את הגבס והרופא ציין בפניי כי יכול להיות כי לא יתחיל ללכת כ"כ מהר וזה יכול לקחת אפילו שבועיים.
הילד מת מפחד לדרוך על הילד וכמובן ללכת.
הוא מוכן לקפל אבל לא יותר מזה.
אני משתדלת מאוד לא ללחוץ עליו ובכלל לא להזכיר את עניין הרגל.
אבל כמה זמן זה באמת יכול להמשך ?
מה ניתן לעשות והאם זה כואב המקום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר ספירלי בשוק - תגובה
ד''ר אודי לבל10/08/2011דנה שלום, ראי בבקשה את תשובתי לדנה השניה.
ילדים שבים לדרוך בהדרגה ואין סיבה להאיץ בהם. תני לילד זמן לשוב להליכה. תני לו משכך כאבים אם הוא אומר שכואב לו. את תראי שהחלטתו לשוב לדרוך תהיה "שלו" וללא קשר לשכנועים והסברים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר ספירלי
דנה11/08/2011תודה על תשובתך אבל מס' שאלות נוספות:
אני רוצה ללכת , לצאת מהבית ולעשות דברים , עד היום התניידתי איתו באמצעות כיסא גלגלים השאלה היא האם להחזירו ולהראות לו שאם הוא לו הולך אנחנו לא נעשה כלום כי לא ניתן לצאת מהבית ? כי מצד שני אם אחזיק את הכסא גלגלים זה לא ידרבן אותו ללכת וימשיך "להתפנק".?
הוא לא מתלונן כלל על כאבים והוא מזיז ומקפל ודורך על הרגל יפה מאוד אבל לא רוצה ללכת ואני מתחילה כבר לאבד סבלנות מאחר וזה ילד מאוד רגיש , תלותי ואני חייבת לציין כי מדובר בחופש הגדול ויש לי עוד ילדה בבית, אבל איך לנהוג איתו?
כדאי ללכת אולי לפיזיוטרפיה ע"מ שייראה שהשד לא כ"כ נורא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר ספירלי בשוק
דנה13/08/2011תודה על תשובתך אבל מס' שאלות נוספות:
אני רוצה ללכת , לצאת מהבית ולעשות דברים , עד היום התניידתי איתו באמצעות כיסא גלגלים השאלה היא האם להחזירו ולהראות לו שאם הוא לו הולך אנחנו לא נעשה כלום כי לא ניתן לצאת מהבית ? כי מצד שני אם אחזיק את הכסא גלגלים זה לא ידרבן אותו ללכת וימשיך "להתפנק".?
הוא לא מתלונן כלל על כאבים והוא מזיז ומקפל ודורך על הרגל יפה מאוד אבל לא רוצה ללכת ואני מתחילה כבר לאבד סבלנות מאחר וזה ילד מאוד רגיש , תלותי ואני חייבת לציין כי מדובר בחופש הגדול ויש לי עוד ילדה בבית, אבל איך לנהוג איתו?
כדאי ללכת אולי לפיזיוטרפיה ע"מ שייראה שהשד לא כ"כ נורא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)