מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תודה רבה על תגובתך המהירה
רווית22/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- DDH לאחר ביקורתרווית19/08/2011
ד"ר שלום ,
ביתי בת חצי שנה מגיל שלושה ימים עד גיל 4 חודשים טופלה ברצועות פבליק עקב DDH , היום ביצענו ביקרות אצל אורטופד לאחר שחודשיים הילדה ללא טיפול , ביצעו צילום אגן והממצאים הם :
מפרקי יריכיים יציבות , פישוק מלא , אורך יריכיים שווה AI 21 מימין ו 25 משמאל , חשוב לציין שלפני חודשיים היה לה 26 מימין ו 25 משמאל .
הרופא המליץ לטפל במכשיר HIP MED או ג'ורדון כדי למנוע ניתוחים ובעיות עתידיות .
האם זה תקין לדעתך ? לא מובן לי מדוע בגיל 4 חודשים זה היה בסדר בכדי להוריד רצועות והיום כבר זה דורש טיפול שוב ?
אודה לתגובתך
רווית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר DDH לאחר ביקורת - תגובה
ד''ר מרק אידלמן21/08/2011לפי צילום אגן ( בד"כ אני לא עושה צילום אגן בגיל הזה, אך US בלבד כדי להמנע מקרינה )-פרקי ירכיים יציבים ןנמצאים במקום.במצב כזה -אין צורך בשום טיפול.הייתי עוקב על ידי US פרקי ירכיים עד גיל שנה, ובגיל 18 חודשים -עושה צילום אגן חוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDDH לאחר ביקורת - הוספתי צילום אגן
רווית22/08/2011ד"ר שלום ,
ביקשתי את הצילום של הילדה מקופת החולים וצירפתי להודעה ,
האם תוכל לבדוק לי את הצילום אני פשוט לא יודעת האם לשים לה את המכשיר או לא . היום הלכתי לחוות דעת נוספת שטען שאין צורך בטיפול . אבל כעת יש לי חוות דעת אחת שאומר שכן צריך ואחד שאומר שלא צריך
האם תוכל לעזור לי ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDDH לאחר ביקורת - הוספתי צילום אגן - תגובה
ד''ר מרק אידלמן22/08/2011צילום אגן תקין לגמרי.לדעתי הסברתי לך מספיק ברור מה דעתי על המשך טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
