כאבי ברכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ברכיים
    מודאגת
    15/09/2011

    שלום רב
    בני בן שלוש וחצי ומזה כמה חודשים מתלונן על כאבי ברכיים עד כדי בכי.
    הוא קם מהשינה ובוכה שכואבות לו הברכיים וכאשר שואלים אותו איפה כואב לך האם בשוקיים ? האם בברכיים? הוא אומר שלא ומצביע על הברכיים ואומר שהוא לא יכול ללכת וממש בוכה.
    לאחר כשעה זה עובר
    וככה זה כאשר הוא גם קם משינה בבוקר וגם אחרי הצהריים.
    לעיתים זה קורה לו גם לאחר שהוא הולך ברחוב ואז עוצר ואומר שכואבות לו הברכיים ואין לו כוח ללכת.
    רופא אורתופד לפני כארבעה חודשים אמר שהוא לא רואה משהו חיצוני, אבל עדיין כואב לו
    מה ניתן עוד לעשות? האם לעשות בדיקות דם?
    האם יש לו בעיה חלילה בעצמות? כי הוא ממש בוכה כאשר זה קורה
    יש לציין שכאשר הוא נולד היה לו רטט ברגליים כאשר הוא היה מתרגש או סתם במנוחה. היום אין לו רטט אך הוא נוהג לקפוץ משמחה ולהזיז ידיים ורגליים
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברכיים - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    15/09/2011

    שלום. התיאור כאן אינו מספיק בכדי לאבחן ובעיקר- אם את מודאגת - וככה זה נשמע - כדאי בהחלט להגיע לייעוץ חוזר אצל רופא הילדים או אורתופד ילדים ולברר האם אלו "כאבי גדילה" (ראי שאלות נפוצות באתר זה) או משהו אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו