מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
המשך בירור
מירב04/10/2011שוב שלום ותודה מראש על התייחסותך
אתמול ביצענו אולטרסאונד ולהלן הפיענוח:
הודגמו רקמות רכות במבנה ואקוגניות שמורים.בבית החזה עליון משמאל מודגם מבנה,הנראה גרמי ובמקום ראשון מתאים לחיבור סטרנוקוסטלי בולט במקצת.מבנה דומה אך פחות בולט מודגם מצד ימני של סטרנום.
ללא עדות להיתעבות עור או מסת רקמה רכה באזור הממצא הנמוש משמאל.
קיים רושם שמדובר בווריאנט מבנה גרמי.
המלצות:מומלץ מעקב קליני צמוד ו US ביקורת בעוד כחודש ימים או לפי שיקול של רופא המטפל
אשמח לדעתך בנושא לאחר איבחון זה
תודה שוב
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בירור - תגובה
ד''ר אודי לבל05/10/2011מירב שוב שלום. ה-US מראה על חיבור בין עצם החזה לצלע שהוא מעט מעובה בצד אחד. על פניו ממצא שפיר - חיזרו עם התשובה לרופא שלכם ותחליטו על ההמשך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסימטריה בצלעותמירב27/09/2011
שלום
ביתי בת חודשיים. שמתי לב כבר לפני כחודש וחצי שיש לה בליטה קטנה בבית החזה.ייתכן שנולדה עם זה אבל אינני יודעת.רופא ילדים בדק ואמר שזה נראה לו עצם של צלע שניה משמאל שמעט בולטת.
הוא שלח אותנו לעשות רנטגן.
אנחנו חוששים מהצילום בגיל כה צעיר והתעקשנו קודם לקבל הפנייה לאולטרסאונד.
הוא נתן לנו הפנייה ונעשה אותו שבוע הבא ואחכ כנראה שגם רנטגן.
בכל מקרה - עד שבוע הבא אני מאד מאד חוששת ודואגת.
מה זה יכול להיות?
בדיקה גופנית שעשו לה - לב ,ריאות וכו נמצאה תקינה.
כמו כן היא אוכלת יפה ועולה במשקל.חיונית צוחקת וכו..
אשמח לקבל הערכה ממך
תודה
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסימטריה בצלעות - תגובה
ד''ר אודי לבל29/09/2011מירב שלום. אדימטריה של בית החזה היא עניין נפוץ למדי. לרוב הוא חולף כשהתינוק/ת צומח/ת. עם זאת - יכולות להיות סיבות אחרות מעבר לאסימטריה פשוטה בבית החזה - ואת אלה כדאי לבדוק. אני לא ממש מבין מה אתם מחפשים באוטלרא-סאונד. אם צריך צילום חזה אני מציע לבצע - או להמתין קצת (לגיל חצי שנה) ואז לבצע, אבל לא להתמקח עם הרופא על בדיקות - אין בזה הגיון. אם אתם לא סומכים על הרופא/ה - חפשו רופא אחר, ההתמקחות אינה מועילה ואינה מבוססת על ידע שלכם בתחום הזה (אני משער...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מירב29/09/2011שלום
תודה על תשובתך
הרופא אכן אמר שכדאי לעשות צילום.האם אתה מסכים עם דעתו?האם אתה חושב שכדאי לחכות לגיל חצי שנה?האם זה משנה אם מחכים?
אני מניחה שאתה יכול להבין את דאגתינו והרצון שלנו מהמנעות מהקרנה בתינוקת כה קטנה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר אודי לבל01/10/2011מירב שוב שלום. אני מבין את החשש אך צילום חזה נחשב למידת חשיפה מזערית לקרינה. אני מציע לברר אם רופא הילדים אם הוא מציע לצלם כדי "להרגיע את ההורים" או כי משהו מדאיג אותו/ה. אני נוהג לא להציע הצעות בשונה מהרופא שבדק וחשב על העניין - אבל אני חושב ששאלה זו - שהעליתי כאן היא מהותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)
