מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים במרפק שמאל אצל ילדה בת 11חיים27/10/2011
שלום רב, לביתי (בת 11) יש כאבים חזקים מזה כ-4 שבועות במרפק שמאל. למרות שהיד גובסה בזוית 90 מעלות בארבעת השבועות האחרונים היא עדיין מתלוננת על כאב. בצילמוי הרנטגן לא נצפה שבר בבירור עם כי יש טיפה נפיחות. קבענו תור למיפוי עצמות לשבוע הבא ואנחנו די חוששים ממה זה יכול להיות וגם מודאגים מכך שהילדה סובלת על אף הגבס.
אשמח לשמוע חוות דעת או המלצות אחרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במרפק שמאל אצל ילדה בת 11 - תגובה
ד''ר אודי לבל28/10/2011חיים שלום, התיאור שלך קצת לא מסודר. האם הכל התחיל בחבלה? אם כן, אני לא נוהג להזמין מיפוי , מכיוון שגם אם איני מזהה שבר אני מסיק שאירוע משהו (בעצם-בשריר-ברצועות) שאיני מזהה - וזה מסביר את הכאב. אם הכל התחיל ללא חבלה - בהחלט יש להעמיק את הבירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים במרפק ילדה בת 11 המשך.....
חיים29/10/2011לא ברור אם הכאב הינו תוצאה של חבלה. הילדה חזרה מביה"ס והתלוננה על כאבים היא בעצמה לא משוכנעת שזה כתוצאה ממכה וכל הבירורים שלנו מול הנהלת בי"ס והמורים העלו חרס. במידה ומדובר בחבלה האם זה סביר שיקח מעל חודש להבריא (להזכירך בצילום אין רואים שבר) והאם זה סביר שעדייו כואב לה היד למרות שהיד בגבס?
במידה ואין מדובר בחבלה , מה זה יכול להיות והאם מיפוי יכול להעיד על הבעיה?
שבוע טוב,
חיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים במרפק ילדה בת 11 המשך..... - תגובה
ד''ר אודי לבל29/10/2011חיים אני מצטער - יותר מידי אי וודאות (זה במקרים רבים המצב בתחום שלנו - עיסוק בילדים) אני מציע להתקדם לפי ההמלצות של האורתופד שלכם. מיפוי הוא בדיקה שעיקרה הוא ביכול שלה להבחין בין אזור "פעיל" בעצם לבין אזור שאין בו משהו חריג. עם זאת סביב מרכזי הצמיחה של המרפק - זה במקרים רבים די מסובך להבחין בין מוקד צמיחה תקין לבין שבר או מקור אחר לפעילות של העצם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)
