כאבים במרפק שמאל אצל ילדה בת 11

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במרפק שמאל אצל ילדה בת 11
    חיים
    27/10/2011

    שלום רב, לביתי (בת 11) יש כאבים חזקים מזה כ-4 שבועות במרפק שמאל. למרות שהיד גובסה בזוית 90 מעלות בארבעת השבועות האחרונים היא עדיין מתלוננת על כאב. בצילמוי הרנטגן לא נצפה שבר בבירור עם כי יש טיפה נפיחות. קבענו תור למיפוי עצמות לשבוע הבא ואנחנו די חוששים ממה זה יכול להיות וגם מודאגים מכך שהילדה סובלת על אף הגבס.
    אשמח לשמוע חוות דעת או המלצות אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במרפק שמאל אצל ילדה בת 11 - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    28/10/2011

    חיים שלום, התיאור שלך קצת לא מסודר. האם הכל התחיל בחבלה? אם כן, אני לא נוהג להזמין מיפוי , מכיוון שגם אם איני מזהה שבר אני מסיק שאירוע משהו (בעצם-בשריר-ברצועות) שאיני מזהה - וזה מסביר את הכאב. אם הכל התחיל ללא חבלה - בהחלט יש להעמיק את הבירור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במרפק ילדה בת 11 המשך.....

    חיים
    29/10/2011

    לא ברור אם הכאב הינו תוצאה של חבלה. הילדה חזרה מביה"ס והתלוננה על כאבים היא בעצמה לא משוכנעת שזה כתוצאה ממכה וכל הבירורים שלנו מול הנהלת בי"ס והמורים העלו חרס. במידה ומדובר בחבלה האם זה סביר שיקח מעל חודש להבריא (להזכירך בצילום אין רואים שבר) והאם זה סביר שעדייו כואב לה היד למרות שהיד בגבס?
    במידה ואין מדובר בחבלה , מה זה יכול להיות והאם מיפוי יכול להעיד על הבעיה?

    שבוע טוב,

    חיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במרפק ילדה בת 11 המשך..... - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    29/10/2011

    חיים אני מצטער - יותר מידי אי וודאות (זה במקרים רבים המצב בתחום שלנו - עיסוק בילדים) אני מציע להתקדם לפי ההמלצות של האורתופד שלכם. מיפוי הוא בדיקה שעיקרה הוא ביכול שלה להבחין בין אזור "פעיל" בעצם לבין אזור שאין בו משהו חריג. עם זאת סביב מרכזי הצמיחה של המרפק - זה במקרים רבים די מסובך להבחין בין מוקד צמיחה תקין לבין שבר או מקור אחר לפעילות של העצם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו