דיספלזיה אצטבולרית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיספלזיה אצטבולרית
    מיכל בר
    30/10/2011

    שלום,יש לי ילדה בת 12,שהתלוננה על כך שהיו נתפסים לה השרירים ליד הברך,והיא לא הייתה יכולה ללכת עד שהיה נשמע קליק,הופננו לאורטופד ששלח אותנו לעשות צילומי ברכיים ואגן,ובצילומים התגלה שיש לה דיספלזיה אצטבורלית קלה
    יש לציין כשהייתה תינוקת טופלה ברצועות למשך חודשיים.
    אשמח לקבל הסבר מה זה אומר במדויק,ואם יש ספורט כלשהו שהיא אמורה להמנע ממנו? והאם יש דרך לטפל במצב?
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיספלזיה אצטבולרית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיספלזיה אצטבולרית - תגובה

    ד''ר מרק אידלמן
    31/10/2011

    במילים פשוטות דיספלזיה של אצטבולום -כיסוי לא מושלם של ראש הירך .בגיל 12-30 בד"כ אין שום כאב או הגבלה בתפקוד.בעיות מתחילות עם הגיל אחרי גיל 30 עקב עומס יתר על סחוס האצטבולום ( מבנה עגול שמכסה ראש הירך ).כמובן הכל תלוי מדרגת חומרה של דיספלזיה ותפקוד ( ספורט , סוג העבודה וכו').
    כדי לך קודם כל לפנות לאורטפד ילדים מאוד מנוסה כדי שיבדוק ילדה וצילום , יתכן מאוד שיש גם פטרונות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו