CDH קל - לטפל או לא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • CDH קל - לטפל או לא?
    קסי
    29/01/2012

    שלום,
    בתי אובחנה בגיל חודשיים בפרק ירך ימין type2a עם זוית 56 מעלות. ופרק ירך שמאל תקין. הומלץ לא לטפל עד גיל שלושה חודשים. בגיל שלושה חודשים נבדקה שוב ואובחנה בפרק ירך ימין type 2b, פרק ירך שמאל תקין type1. הומלץ כעת על טיפול ברצועות פבליק. רציתי לשאול האם כדאי לשים רצועות כבר עכשיו ואין שום סיכוי שהבעיה תסתדר מעצמה? מדובר במקרה קל לפי מה שהבנתי מהרופא. וגם הזוית לא עד כדי כך חמורה...
    תודה על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CDH קל - לטפל או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CDH קל - לטפל או לא? - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    29/01/2012

    קסי שלום. כאשר עברו כבר 3 חודשי חיים ומפרק הירך לא "הבשיל" מומלץ לטפל. זאת בגלל שהסיכויים מראים שמפרקים אלה לא מתפתחים להיות תקינים. בגיל 3 חודשים הטיפול לא קשה, בגיל יותר מבוגר זה כבר הרבה יותר מסובך. אם את מתלבטת - קחי את התינוקת לבדיקה אצל רופא אחר - אולי המדידה שם תראה שלמעשה המפרק כבר טוב. מדידה של 56 בגיל חודשים כמעט תמיד מבשילה באופן תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו