כאב גם בילדה קטנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב גם בילדה קטנה
    דנה
    13/04/2012

    צהרים טובים,
    ביתי עוד 3 חודשים בת 4.
    לפני כעשרה ימים החלה להתלונן על כאבי גב(תחתון ועליון), במקביל היה לה חום של 38 שעלה רק בלילה במשך 2 לילות ונעלם( במהלך היום ללא חום)התהנהגות רגילה לחלוטין.. כאב הגב נשאר מאז והוא עדיין כואב לה.
    לפני 4 ימים שוב בלילה עלה לה החום ל 38.4, נשאר גם במשך היום ליממה ונעלם. עשינו בירור של ספירת דם, צילום ריאות ובדיקת שתן שהכל יצא תקין למעט ליקוציטים בשתן שיצאו גבוהים מהנורמה. תשובת תרבית תהיה רק ביום א' אך התחלנו היום אנטיביוטיקה צפורל.
    היום התלוננה על כאבים מאוד חזקים בגב,ללא חום מיום רביעי בצהריים, נסענו שוב למוקד ועשו לה צילום ע"ש גבי ( חזיתי וצדד) וצילום ע"ש מותני (חזיתי וצדדי)- הכל תקין.
    הרופא במוקד אמר שבצילום רואים רק שברים וזה לא קיים.
    אין סיפור של חבלה/מכה כלשהי.
    הילדה מתנהגת רגיל לחלוטין, רוקדת, קופצת, שמחה- אך כל כמה זמן מתלוננת שעדיין כואב לה הגב...
    אני מאוד מודאגת ואודה מאוד לדעתך בעניין.
    יש לנו תור לאורטופד בשבוע הבא.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב גם בילדה קטנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גם בילדה קטנה - תגובה

    ד''ר מרק אידלמן
    13/04/2012

    שלום
    אם ילדה מתנהגת רגיל״רוקדת וקופצת״-כנירא לא מדובר בבעייה רצינית
    תמתיני ותלכו לאורטופד אם תלונות לא תפסקו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו