מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבר בעצם הבריח בת שנה ושלושה חודשיםאלה27/05/2012
רופא במיון איבחן שבר בעצם הבריח בצד שמאל לבת שנה ושלושה חודשים והמליץ על מתלה ליד. הילדה מאוד פעילה ולא תמיד רוצה להחזיק את היד במתלה. היא מראה סימנים שכואב לה אם אנחנו מרימים אותה מבית השחי ובעצמה משתדלת להתרומם עם יד ימין. כמובן פעולות שהיא או אנחנו עושים וכואבות לה, אנחנו נמנעים. אנחנו לא יודעים עד כמה אנחנו אמורים להשגיח אליה שלא תעשה תנועות ביד שמאל כשהיא לא מראה שום סימנים שכואב לה או האם לאפשר לה לישון על צד שמאל כשהיא נרדמת? וכמה חשוב הקפדה על החזקת יד על המתלה?
תודה מראש,
אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בעצם הבריח בת שנה ושלושה חודשים - תגובה
ד''ר אודי לבל27/05/2012אלה שלום. שבר בעצם הבריח הוא שבר של המרכיב ה"גרמי" של העצם אבל המעטפה שלה לא נפגעת. לכן אני נוטה לאפשר לילדים עם שבר כזה לעשות מה שברצונם. כל מה שלא כואב - מותר. המיתלה משמש להקלה בכאבים, אפשר לתת קצת נורופן או אקמול בימים הראשונים ולא להרים אותה באופן שילחץ על הכתף. זה הכל, השבר הזה מחלים מאוד מהר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר בעצם הבריח לבת שנה ושלוש
אלה28/05/2012נפיחות אחרי שבר בעצם הבריח ירדה, נשאר רק סימן כחול ועיוות באזור השבר. האם עיוות באזור עצם הבריח זה משהו תקין? והאם זה יעבור? אם כן, אז מתי? יכול להיות שהעצם יצא מהתעלה? איך יודעים אם העצם נשארה בתעלה? לפי רנטגן רואים בברור שבר ועצם אחת למעלה והשניה למטה, האם יווצר מעין מדרגה בעצם הבריח בגלל הסטייה?
תודה מראש,
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר בעצם הבריח לבת שנה ושלוש - תגובה
ד''ר אודי לבל28/05/2012אלה שלום. המקרה לא מוכר לי לפרטיו וכל מה שאני כותב הוא על סמך היכרות עם מקרים דומים ולא עם המקרה של ביתך. מנסיוני שברים כאלה מחלימים מבלי להשאיר כל בעיה, העצם חוזרת למימדיה התקינים. לאחר האיחוי יש בליטה באזור המחובר (קאלוס) והוא יעלם ככל שיעבור הזמן והעצם תחזור למבנה התקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)

(1).jpg)