תינוקת בת חודשיים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת חודשיים...
    הילי
    28/05/2012

    היי,
    זו בתי הראשונה, ובכל מקרה קבענו תור לאורטופד ילדים (בעוד כ-3 שבועות), אבל אם בינתיים זה יהיה אפשרי להוריד במעט את מפלס הלחץ או להסביר לי את התופעות אודה לכם מאוד:

    בת חודשיים, מיום לידתה יש לה העדפה/נטייה להטות את הראש לצד מסוים. לאחרונה היא לעיתים (לא תמיד) שוכבת "עקום", כלומר הגב די ישר אך מטה את האגן לצד שמאל (מקווה שהתיאור מספיק ברור). האם זה נורמאלי? בנוסף, בשבוע האחרון היא החלה לצרוח (מכאב...?) בכל פעם שמנסים לערסל אותה. עד כה לא הייתה בעיה והיא הייתה נרדמת/מתפנקת כך בנעימים. האם יש לכך הסבר רפואי או שמא השתנתה לה ההעדפה לפתע?

    תודה רבה מראש,
    הילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת חודשיים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חודשיים... - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    28/05/2012

    הילי שלום. העדפת צד, או הטיה של הראש לאחד הצדדים היא מצב לא נדיר (טורטיקוליס) - שבהחלט דורש הערכה וטיפול (אם הוא ממשי). אבל בזה אין כל דחיפות. לעומת זאת אם יש לך תחושה שכואב לה בתנועות מסוימות אני מציע להתייעץ עם רופא/ת הילדים בימים הקרובים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו