DDH

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • DDH
    סבתא
    13/04/2013

    נכדתי עברה US בגיל 7שבועות עם ממצאים הבאם :מימין TYPE 1 תקין משמאל דיספלזיה TYPE3 מיד התחילה טיפול ברצועת פבליק בכל שעות היממה ומסירים אותה רק רבע שעה בידיוק בזמן אמבטיה
    בUS חוזר לאחר 4שבועות נואמר שהראש הפמור כבר בפנים והדרגהD הומלץ אותו טיפול עוד חודש וביקורת US
    1האים מדובר בשיפור?
    2 התינוקת נולדה בשבוע 36 להריון בניתוח קיסרי עקב מצב עקוז בת הראשונה
    בחדר לידה הבדיקה הגופנית היתה תקינה והמליצו US בגיל 6 שבועות
    3 האים הטיפול התחיל מאוחר ויכול לעקב את הריפוי
    4 כמה זמן יכול להימשך הטיפול ?
    בתודה מראש על עזתכם להבין יותר טוב את המצב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    DDH

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • DDH - תגובה

    ד''ר מרק אידלמן
    14/04/2013

    שלום
    בוודאי שמדובר בשיפור , אם מצב לא היה משתפר צד הבא היה ניתוח בהרדמה כללית וגבס עד הפטמות , בגלל שיפור המצב אפשר להמשיך ברצועות ולקוות להמשך שיפור .
    כמה זמן נכדתך תצתרך להמשיך ברצועות אינני יודע , אם כי בד״כ זה נמשך בין 3-5 חודשים
    אני מבצעה אולטרסאונד כל חודש , לדעתי זה מה שהוצאה גם על ידי אורטופד שלכם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו