עזרה מפרק הירך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה מפרק הירך
    לילך
    03/05/2013

    שלום רב
    ביצענו לבת בת חודשיים וחצי אולטרסאונד מפרק ירך ולהלן התוצאות
    ירך ימין-גג גרמי מורחב טוב, גבול גרמי עליון חד גג סחוס צר
    הגרמות ראש הירך- לא
    ירך שמאל- גג גרמי מורחב לקוי גבול גרמי עליון חד, עגול גג סחוס מוסט. התגרמות ראש הירך- לא
    לפיכך ימין סווג כ-1
    ירך שמאל סווגה כ- 3A
    בהמלצת הרפוא שמנו רצועות פבליק כשבוע ללא הורדה כלל
    לאחר מכן הגענו לאולטרסאונד נוסף והרופא טען כי אין כול שיפור נתן לנו הפניה לבית חולים כי לטענתו ישנם כלי דם ועצבים ויש לבצע משיכה ורק לאחר מכן לחזור לטיפול ברצועות
    מהי אותה משיכה? מהן האלטרנטיבות? סיכויי הצלחה של הטיפול כיום היא כבר בת שלושה חודשים
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה מפרק הירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה מפרק הירך - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    03/05/2013

    לילך שלום. ראשית לעניין הממצא: יש פריקה של מפרק ירך בצד אחד והדבר דורש בהקדם טיפול (DDH).
    לגבי שיטת הטיפול: אני לא נוהג לבצע משיכה אבל יש מנתחים רבים שרואים בזה שלב הכרחי לפני הנחת גבס-ספייקה.אני גם מעדיף לאפשר לריתמת פבליק להשפיע למשך 3-4 שבועות לפני הכרזה על כישלון. אלה הבדלים בגישה אבל לרוב המהלך די דומה. בגיל 3 חודשים יש סיכויים מצוינים להחלמה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת ddh

    לילך
    03/05/2013

    הי דר לבל תודה על המענה המהיר
    לא ברור לי מתשובתך האם המשיכה היא במקום הגבס או שלב לפני הנחת הגבס?האם המתנה של ארבעה שבועות עם הרצועה היא לא מסוכנת?לטענת הרופא אותם כלי דם שנמצאים במקום הלא נכון יכולים לגרום אפילו לשיתוק, במידה ונמשיך עם הרצועה ללא המשיכה?האם המשיכה הינה פעולה כואבת או פשוט כרוכה בחוסר נעימות?
    תודה רבה לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת ddh - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    04/05/2013

    לילך שלום. המשיכה היא רק שלב מקדים לפני הנחת הגבס. לגבי הסיכון לכיל הדם שבגללו השימוש בריתמות הוא זהיר, בגיל כה מוקדם ההערכההיא שבשימוש נכון אפשר להגיע לשיעור מזערי של נזק לאספקת הדם לעצם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    לילך
    05/05/2013

    מענין כי הרופא המטפל לא ציין דבר לגבי גבס לטענתו לאחר המשיכה נוכל לחזור אליו על מנת להמשיך הטיפול ברצועות,האם הדבר אפשרי או שהוא פשוט לא רצה לקחת על אחריותו חוסר הצלחה של הטיפול ולכן נתן הפניה ישירות לבית חולים לאחר כשבוע בלבד עם הרצועות...תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו