מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה מפרק הירךלילך03/05/2013
שלום רב
ביצענו לבת בת חודשיים וחצי אולטרסאונד מפרק ירך ולהלן התוצאות
ירך ימין-גג גרמי מורחב טוב, גבול גרמי עליון חד גג סחוס צר
הגרמות ראש הירך- לא
ירך שמאל- גג גרמי מורחב לקוי גבול גרמי עליון חד, עגול גג סחוס מוסט. התגרמות ראש הירך- לא
לפיכך ימין סווג כ-1
ירך שמאל סווגה כ- 3A
בהמלצת הרפוא שמנו רצועות פבליק כשבוע ללא הורדה כלל
לאחר מכן הגענו לאולטרסאונד נוסף והרופא טען כי אין כול שיפור נתן לנו הפניה לבית חולים כי לטענתו ישנם כלי דם ועצבים ויש לבצע משיכה ורק לאחר מכן לחזור לטיפול ברצועות
מהי אותה משיכה? מהן האלטרנטיבות? סיכויי הצלחה של הטיפול כיום היא כבר בת שלושה חודשים
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה מפרק הירך - תגובה
ד''ר אודי לבל03/05/2013לילך שלום. ראשית לעניין הממצא: יש פריקה של מפרק ירך בצד אחד והדבר דורש בהקדם טיפול (DDH).
לגבי שיטת הטיפול: אני לא נוהג לבצע משיכה אבל יש מנתחים רבים שרואים בזה שלב הכרחי לפני הנחת גבס-ספייקה.אני גם מעדיף לאפשר לריתמת פבליק להשפיע למשך 3-4 שבועות לפני הכרזה על כישלון. אלה הבדלים בגישה אבל לרוב המהלך די דומה. בגיל 3 חודשים יש סיכויים מצוינים להחלמה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ddh
לילך03/05/2013הי דר לבל תודה על המענה המהיר
לא ברור לי מתשובתך האם המשיכה היא במקום הגבס או שלב לפני הנחת הגבס?האם המתנה של ארבעה שבועות עם הרצועה היא לא מסוכנת?לטענת הרופא אותם כלי דם שנמצאים במקום הלא נכון יכולים לגרום אפילו לשיתוק, במידה ונמשיך עם הרצועה ללא המשיכה?האם המשיכה הינה פעולה כואבת או פשוט כרוכה בחוסר נעימות?
תודה רבה לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ddh - תגובה
ד''ר אודי לבל04/05/2013לילך שלום. המשיכה היא רק שלב מקדים לפני הנחת הגבס. לגבי הסיכון לכיל הדם שבגללו השימוש בריתמות הוא זהיר, בגיל כה מוקדם ההערכההיא שבשימוש נכון אפשר להגיע לשיעור מזערי של נזק לאספקת הדם לעצם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
לילך05/05/2013מענין כי הרופא המטפל לא ציין דבר לגבי גבס לטענתו לאחר המשיכה נוכל לחזור אליו על מנת להמשיך הטיפול ברצועות,האם הדבר אפשרי או שהוא פשוט לא רצה לקחת על אחריותו חוסר הצלחה של הטיפול ולכן נתן הפניה ישירות לבית חולים לאחר כשבוע בלבד עם הרצועות...תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)