כרית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרית
    אמא
    15/09/2015

    שלום
    יש לי תאומים אז כפליים שאלות :) חג שמח לפני הכל ותודה על האכפתיות במענה לשאלות.

    1. ולפעמים אני שמכיבה אותם על כרית שלנו, אבל לא עבה על מנת להאכיל אותם. זה נמשך בין חצי שעה לשעתיים אם הם נרדמים כמה פעמים ביום.
    האם זה לא בריא לגב?

    2. ומה לגבי סלקל (טרמפולינה) שמשכיבים להאכיל שוב אותו פרק זמן?

    ב3. נוסף יש להם פישוק רחב ועדיין לא ביצענו את הא.סאונד ייתכן שזה מקשה עליהם לשכב על הבטן ? מה עושים במצב כזה? בכל זאת לעודד שכיבה על הבטן? יש תרגיל שניתן לעשות לחיזוק הירכיים?

    4. ושאלה אחרונ ה- כבר כתבתי בעבר, שהפנים של אחד מהם לא סימטריות, לא הראש אלא הפנים. הצעת או ב]ורום אחר (נדמה לי שפה) לאפשר להם להיות על הבטן כמה שיותר וזה יסתדר. יש עוד משהו שניתן לעשות כי על הבטן בינתיים אל הולך. ולמה זה קורה?

    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאומים

    ד''ר אודי לבל
    15/09/2015

    שלום. לענין זווית ההשכבה עם כרית או בטרמפולינה - אני לא מכיר מחקר שמצביע על בעיה בעניין זה. אפשר לתייעץ גם עם רופא/ת ילדים
    לעניין בדיקת מפרקי הירכיים - מומלץ לבצע בגיל 4-6 שב. אפשר כמובן גם מאוחר יותר אך אם תימצא בעיה הטיפול קשה יותר
    בינתיים מציע להשכיב בפישוק לפחות בחלק מהיממה. השכבה על הבטן טובה, בתנאי שיש מבוגר אחראי ער בזמן הזה, הראש פעם לימין ופעם לשמאל
    בעניין אסימטריה של הפנים אני מציע להתייעץ עם רופא/ת הילדים ובמידת הצורך לבצע פזיורתפיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי - ברשותך

    אמא
    17/09/2015

    כתבת להשכיב בפישוק על הבטן אבל הבעיה היא פישוק רחב - זה לא יגביר את הפישוק? אני דווקא מנסה להצמיד להם את הירכיים כשהם על הבטן, אז אם אפשר הסבר.

    ולגבי אסימטריה בפנים ופיזיוטרפיה - זה קשור לאיך שהם שוכבים או משהו שאפשר בינתיים לעשות בבית?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי - ברשותך - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    21/09/2015

    לגבי פישוק רחב - זה מצוין, אל תצמידי את הרגליים
    לגבי אסימטריה בפנים - לעיתים זה נובע מאסימטריה בפעילות שרירי ראש-צוואר והשכבה כל פעם לצד אחר מועילה. גם תרגילים לחיזוק סימטרי של השרירים מועילים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו