מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כריתאמא15/09/2015
שלום
יש לי תאומים אז כפליים שאלות :) חג שמח לפני הכל ותודה על האכפתיות במענה לשאלות.
1. ולפעמים אני שמכיבה אותם על כרית שלנו, אבל לא עבה על מנת להאכיל אותם. זה נמשך בין חצי שעה לשעתיים אם הם נרדמים כמה פעמים ביום.
האם זה לא בריא לגב?
2. ומה לגבי סלקל (טרמפולינה) שמשכיבים להאכיל שוב אותו פרק זמן?
ב3. נוסף יש להם פישוק רחב ועדיין לא ביצענו את הא.סאונד ייתכן שזה מקשה עליהם לשכב על הבטן ? מה עושים במצב כזה? בכל זאת לעודד שכיבה על הבטן? יש תרגיל שניתן לעשות לחיזוק הירכיים?
4. ושאלה אחרונ ה- כבר כתבתי בעבר, שהפנים של אחד מהם לא סימטריות, לא הראש אלא הפנים. הצעת או ב]ורום אחר (נדמה לי שפה) לאפשר להם להיות על הבטן כמה שיותר וזה יסתדר. יש עוד משהו שניתן לעשות כי על הבטן בינתיים אל הולך. ולמה זה קורה?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים
ד''ר אודי לבל15/09/2015שלום. לענין זווית ההשכבה עם כרית או בטרמפולינה - אני לא מכיר מחקר שמצביע על בעיה בעניין זה. אפשר לתייעץ גם עם רופא/ת ילדים
לעניין בדיקת מפרקי הירכיים - מומלץ לבצע בגיל 4-6 שב. אפשר כמובן גם מאוחר יותר אך אם תימצא בעיה הטיפול קשה יותר
בינתיים מציע להשכיב בפישוק לפחות בחלק מהיממה. השכבה על הבטן טובה, בתנאי שיש מבוגר אחראי ער בזמן הזה, הראש פעם לימין ופעם לשמאל
בעניין אסימטריה של הפנים אני מציע להתייעץ עם רופא/ת הילדים ובמידת הצורך לבצע פזיורתפיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי - ברשותך
אמא17/09/2015כתבת להשכיב בפישוק על הבטן אבל הבעיה היא פישוק רחב - זה לא יגביר את הפישוק? אני דווקא מנסה להצמיד להם את הירכיים כשהם על הבטן, אז אם אפשר הסבר.
ולגבי אסימטריה בפנים ופיזיוטרפיה - זה קשור לאיך שהם שוכבים או משהו שאפשר בינתיים לעשות בבית?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי - ברשותך - תגובה
ד''ר אודי לבל21/09/2015לגבי פישוק רחב - זה מצוין, אל תצמידי את הרגליים
לגבי אסימטריה בפנים - לעיתים זה נובע מאסימטריה בפעילות שרירי ראש-צוואר והשכבה כל פעם לצד אחר מועילה. גם תרגילים לחיזוק סימטרי של השרירים מועילים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
(1).jpg)