עקמת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקמת
    =>
    03/04/2010

    שלום.
    אני בת 16 ויש לי עקמת מין גבעה בצד ימין .. הרופא אמר שזו עקמת די גדולה ושלח אותי למומחה בעקמות למינהם ... ועקמת ממש בולטת החוצה כי גם אני מאד רזה ויש לי כאבים וזה מתאפיין גם בזה שאני הולכת עקום.. אמא שלי גילתה את זה לא מזמן ...
    והחשש שלי לעשות ניתוח ... עברתי ניתוחים בעבר ..טבעת ,ולפרוסקופיה אבחנתית... אבלניתוח גב זה רציני אז אם אפשר לדעת מה עושים בניתוח ואיך הוא מתבצע רמת הכאבים וימי אשפוז ומנוחה בבית... בנוסף הרופא אמר שחגורה לא ממש תעזור לי ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקמת

    ד''ר אודי לבל
    06/04/2010

    רעות שלום. אכן לפני שיחה עם רופא על נושא מורכב כמו עקמת יש חששות, זכרי שהרופא עוסק בנושא הזה המון זמן, הוא מנוסה בשיחה על העניין עם מתבגרים (שהם אלה שסובלים מעקמת) דברי איתו על הדברים שמדאיגים אותך, ואני בטוח שהוא יעזור וירגיע ותוכלי לקבל החלטה טובה לגבי ההמשך. הכיני לך רשימה כתובה של כל הנושאים המלחיצים אחרת תשכחי חצי מהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו