רגליים לא באורך שווה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגליים לא באורך שווה
    נורית
    13/04/2010

    לפנינ 3 שנים נפל בני (אז בן 6) ושבר את עצם הירך שלו בצידה החיצוני מעל הברך. הוא נותח ושמו לו 3 ברגים. הוא היה עם ספייקה קרוב לחודש. אחרי חצי שנה, הוציאו לו את הברגים והאורטופד ראה כבר הבדל בין 2 הרגליים- כ-2 ס"מ. הוא אמר לבדוק אחרי שנתיים, כי זה יכול להסתדר לבד- זה לא (לפחות לא בינתיים).
    במדידה שלי יש הבדל של כ-3 ס"מ בין שתי הרגליים. קבעתי תור לאורטופד, אבל יש עוד כמה שבועות עד אז.
    מהן האפשרויות שהוא יעלה בפני והאם יש סיכוי שבכל זאת זה יסתדר לבד.
    אודה מאוד להבהרות בנושא.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגליים לא באורך שווה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי שיוויון באורך רגליים

    ד''ר אודי לבל
    16/04/2010

    נורית שלום. את מתארת הפרש אורך של כ- 3 ס"מ בגיל 9. ישנן בגדול 3 אופציות - לא להתערב ולחכות לקראת סיום הצמיחה (ולהסתמך על התיקון העצמוני), להאיט צמיחה בארוכה, או להאריך את הקצרה. כל האופציות כרוכות בבירור של אורך הרגליים -את זה יבצע האורתופד (במידה שיימצא שיש הפרש בעל משמעות קלינית).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו