זיהום במפרק הירך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיהום במפרק הירך
    מירי
    25/04/2010

    שלום
    כשבני היה בן שנה היה לו זיהום במפרק הירך שהצריך ניתוח לניקוי המוגלה ולאחר מכן קיבוע המפרק בגבס ל-3 שבועות. לאחר הורדת הגבס נצפה נזק בעצם (בחלק המעוגל של ראש העצם) ונאמר לנו להיות במעקב ע"מ לוודא ש"החלל" שנוצר בעצם נסגר והעצם גדלה באופן תקין.
    היום הוא בן חמש וחצי והרגל גדלה באופן תקין לחלוטין אם כי בצילום עדיין רואים ש"החור" בעצם לא נסגר עדיין.
    מה משמעות הדבר והאם יש עדיין סיכוי לבעית גדילה בהמשך ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיהום במפרק הירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לאחר זיהום

    ד''ר אודי לבל
    25/04/2010

    מירי שלום. מהתיאור קשה לי להבין איזה שנוי רואים עדיין בצילום וזה אכן מתפתיע שבכלל משהו נראה. בלי להדעת כלום על ממצאי הצילום הייתי אומר בביטחון די רב שאם בגיל 5 לא מפריע לילד דבר, לאחר שהיה זיהום בגיל כשנה - אין מקום לדאגה. אבל לאור הצילום אני מציע לדון עם אורתופד הילדים שעוקב אחר הילד - לגבי משמעות הממצא. קשה להאמין שיש שם משהו פעיל אבל בכ"ז כדאי לשקול אם זה דורש העמקת בירור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו