INTOEING

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • INTOEING
    לימור
    25/04/2010

    שלום וברכה,
    בני בן השנה וחודש , אובחן ע"י רופאת המשפחה בINTOEING כבר בגיל חמישה -6 חודשים והופנה לאורטופד, זה לא הרחיב בהסברים ואמר לחכות שהילד ילך ואם קיימת הבעיה לחזור. בני הולך כבר חודש והבעיה קיימת נראית לעין ומפריעה (נופל).קראתי קצת על הבעיה ואני מבחינה בין 2 גישות : האחת: לחכות שאולי יסתדר עד גיל 3 או אפילו עד 9-10 ואז לטפל. השניה: סד לילה מספר חודשים כבר עכשיו.
    יש לבני תור לאורטופד הנ"ל עוד שבוע ואני שוקלת ברצינות לקבע עם סד לילה. כמה חודשים בעצם
    יש צורך בקיבוע? איזה סדים קיימים על חסרונותיהם ויתרונותיהם? ניסיתי ליצור קשר עם מכני אורטופדיה אך אלה עובדים בהנחיית הפניית אורטופד שקובע את זוית הסד ואת הצורך בו- האם אני יכולה לבקש הרופא להפנות אותי כנגד להמלצותיו? האם כדאי לי להתייעץ עם רופא נוסף לגבי זוית הסד. למיטב הבנתי נדיר טיפול כזה בגיל של בני וצריך סד מותאם אישית , האם יש מקרים מתועדים על טיפול בסד בגיל של בני ותוצאות, היכן אני מוצאת מקרים כאלה?

    סליחה על המגילה ותודה שאתם כאן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    INTOEING

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבוב פנימי ברגליים

    ד''ר אודי לבל
    28/04/2010

    לימור שלום, אני מציע לך קודם לשמוע, להבין מה מקור הסיבוב ואח"כ לדון עם הרופא הבודק האם יש צורך ותועלת בטיפול. אני נוטה כמעט תמיד לא לטפל, אני לא צופה היענות למכשיר ללילה. למעט במקרים ממש חריגים ואלה לרוב מזוהים מוקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב לי לדעת

    לימור
    29/04/2010

    זה בדיוק העניין זה זוהה כשהוא היה בחודשים הראשונים לחייו, האורטופד לא אמר דבר אני מרגישה מרומה. ובכלל הדבר מפריע וגורם לסבל באופן קבוע ורציף , הבנתי שבעבר נשים קשרו את רגלי ילדיהם,אימי רוצה לקשור את רגלי ביתי הצפויה להגיע. מדוע הגישה של חוסר טיפול, מה הם החסרונות בהתערבות רפואית חשוב לי לדעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לטפל

    ד''ר אודי לבל
    29/04/2010

    לימור שוב שלום. לפני הכל אני מפנה אותך כמו רבים לפניך לאתר www.global-help.org לחוברת מתורגמת לעברית על סבוב של הרגליים. חוץ מזה הכלל הראשון של הרפואה הוא primum non nocere (קודם כל לא להזיק) - לך כאמא מותר לעשות מה שבא לך עם ילדיך - בתנאי שלא תתעללי בהם, לנו כרופאים אסור לעשות מה שלא הוכח כמועיל. לכן לא נמליץ על טיפול שלא הוכח שעוזר. הטיעון "אין מה להפסיד" לא מתקבל אצל העוסקים ברפואה. כמעט כל המקרים של הפרעות סיבוביות ברגליים מתיישרים עם הצמיחה, ואלה שלא, לא מגיבים לרוב הסוגים המקובלים של טיפול במכשירים למיניהם (למעשה מה שאני טוען הוא שמקרים שכן משתפרים עם מכשיר, כנראה השיפור היה בא גם בלעדיו...)
    אני דבק בטענתי שכדאי לשוב לייעוץ, למצוא את מקור הסיבוב ולדון בהצדקה לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו