מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי גדילהאסתר28/04/2010
שלום רב !!!
בני כיום בן 8.5 ילד בריא .
החל מגיל 4.5 -5 בערך סובל לסירוגין מכאבים בלילה ברגליים .
לאחרונה הילד מקבל יותר מידי נורופן הכאבים לעיתים דחופות יותר
התחלנו בבירור : בדיקות דם -תקינות
צילום הרגליים תוצאות:
צ.שוקיים כלל ברכיים וקרסוליים
מבנה גרמי ללא ממצא פתולוגי ,
פרגמנט גרמי מעוגל קטן הצמוד למלאולוס המדיאלי בשני הקרסוליים ,ממצא תקין בהתאם לגיל קרוב לוודאי ,
דרושה קורלציה קלינית והמשך בירור בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדליה
ד''ר מרק אידלמן29/04/2010לא ברור לי למה צריך טיפול תרופתי.לפי פיענוח צילומים תקנים ,אם כאבים בלילה -יתכן שזה באמת כאבי גדילה , אך אני לא בעד טיפול נגד כאבים.
ממליץ לך ללכת לאורטופד ילדים שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לכאבי גדילה
אסתר29/04/2010שלום ד"ר !!!
הרופא טען שאם לילד יש כאבים ושללו את כל הדברים האחרים בצילום ובבדיקות הדם
אז זה כנראה כיאבי גדילה ואפשר לתת משכך כאבים הילד מתעורר בלילה בוכה מכאבים
המקום ללא חבלה אודם או חום .
אנו בודקים זאת כבר כמה שנים אורטופד צילומים ובדיקות דם
אולם עכשיו תדירות הכאבים היא פעמיים בערך לפעמים יותר או פחות בשבוע
מה דעתך על מיפוי עצם ???
האם בדיקה זו יכולה לגלות משהו שלא גילו בדיקות הדם והצילום ?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדליה
ד''ר מרק אידלמן29/04/2010אם בדיקה וצילום תקנים לא הייתי עושה מיפוי ( הרבה מאוד הקרנה )
נשיקה במקום נירופן גם עובדת !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)
