החלמה לאחר שבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלמה לאחר שבר
    מיכל
    01/05/2010

    שלום,
    בתי בת שנתיים וחצי שברה את הקרסול והייתה עם גבס חודש. לפני כשבוע הורידו לה את הגבס (נעשה צילום שהראה כי השבר התאחה).אמרו לי במרפאה כי יקח זמן עד שתשוב להליכה רגילה ועד שתחוש בטחון בהליכה עם זאת כבר עבר שבוע והיא עדין לא הולכת כלל... היא הולכת קצת בתמיכה שלנו אבל זה ממש ממש קצת. השאלה שלי היא האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לעודד אותה ללכת ומתי אני אמורה להתייחס לכך כבעיה שהיא מעבר להחלמה טבעית ? כמו כן נאמר לי שאין פיזיותרפיה לילדים בגיל הזה, האם זה נכון ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלמה לאחר שבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמת שבר

    ד''ר אודי לבל
    01/05/2010

    מיכל שלום. אחרי הסרת הקיבוע ילדים רבים שבים ללכת בהדרגה, אם מתוך פחד ואם מתוך כאב או חולשה. ההחלטה להסיר את הקיבוע (גבס) היא ביטוי לזמן שחלף ולממצא בצילום שמאמשר שיש איחוי, אך זה לא בהכרח סימן שכבר אין כאב. אין צורך בפיזיותרפיה, הילדה תחזור ללכת בהדרגה כאשר תרגיש נוח עם זה. סבלנות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו