DDH בילדה בת 7 חודשים, דחוףף, סיון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • DDH בילדה בת 7 חודשים, דחוףף, סיון
    סיון
    07/05/2010

    דר' שלום,
    אני חדשה בפורום, ואני מעונינת להתייעץ איתך בנושא הבא:
    יש לי בת והיא בת 7 חוד', בגיל חודשיים היינו בבדיקה אצל אורתופד והוא אמר לנו שלבתי יש פישוק מעט מוגבל משמאל, גליאצי שלילי, פרקים יציבים, טווח צווארי מלא, 1B מימין ן- 2C משמאל, בלי גרעינים, הוא המליץ על טיפול בכרית למשך 3 חודשים וחצי, והיה שיפור ושמאל נהיה 2B, בהמשך אמר כי נמתין חודש ללא מתקן כי יכול להיות שיפור. עשינו צילום אגן לפני יומיים והיום הייתי אצל האורתופד ובבדיקה אמר כי דיספלזיה משמאל: זווית אצטבולרית 35 מעלות וגרעין לטרלי לפרקינס, והמליץ על טיפול בג'ורדן, ואם לא יהיה שיפור תוך חודשיים יעשו לה גבס, הייתי רוצה שתסביר לי במילים פשוטות מה זה אומר???, והאם יכול להיות לה נזק בהמשך החיים , אולי צליעה?, והאם הג'ורדן באמת יעזור, או שנחליט לעשות לה גבס במקום הג'ורדן, אני אציין גם כי הקפדתי מאוד לא להוריד לה את הכרית אלא רק לאמבטיה ולהחלפת טיטולים, אשמח לעזרתך ולהסבר מלא. תודה מראש.סיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיון

    ד''ר מרק אידלמן
    08/05/2010

    שלום,
    אני הבנתי ממה שכתבת שקיימת דיספלזיה של ראש הירך בפרק ירך שמאל (רא הירך לא היתה פרוקה,אך לא התקמקמה באופן תקין באגן).ילדה קבלה טיפול נכון, אך עדיין היתה בעייה בפרק ירך מפני ששיפור היה חלקי.
    אחרי גיל 6 חודשים אין אפשרות להמשיך ברצועות או כרית-קיימת סכנה של ניתוק הספקת דם לראש הירך עקב פיסוק יתר-ולכן הומלץ לך שימוש בסד ג'ורדן.אני אישית בד"כ מטפל ילדים בגבס ספיקה בגיל הזה-אך אני לא ראיתי צילום של ילדה ויכול להיות שטיפול באורטופד שלך המליץ -הוא הנכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • DDH בילדה בת 7 חודשים, דחוףף,

    סיון
    08/05/2010

    שלום דר',
    אני רוצה להודות לך על תשובתך, האורטופד החליט על ג'ורדן, אך לי היתה התלבטות לגבי הגבס,
    וכן אני יודעת שזה טיפול ותקופה קשה, אך ברצוני לעשות הכל כדי שילדתי תהיה בסדר.
    שאלתי הנוספת היא האם הטיפול בגבס אכן יעזור? ולכמה זמן בערך יהיה עליה?
    אודה לתשובתך,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיוון

    ד''ר מרק אידלמן
    11/05/2010

    שלום,
    לפי סטטיסטיקה כללית טיפול בגבס עוזר במעל 90 %
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו