מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- DDH בילדה בת 7 חודשים, דחוףף, סיוןסיון07/05/2010
דר' שלום,
אני חדשה בפורום, ואני מעונינת להתייעץ איתך בנושא הבא:
יש לי בת והיא בת 7 חוד', בגיל חודשיים היינו בבדיקה אצל אורתופד והוא אמר לנו שלבתי יש פישוק מעט מוגבל משמאל, גליאצי שלילי, פרקים יציבים, טווח צווארי מלא, 1B מימין ן- 2C משמאל, בלי גרעינים, הוא המליץ על טיפול בכרית למשך 3 חודשים וחצי, והיה שיפור ושמאל נהיה 2B, בהמשך אמר כי נמתין חודש ללא מתקן כי יכול להיות שיפור. עשינו צילום אגן לפני יומיים והיום הייתי אצל האורתופד ובבדיקה אמר כי דיספלזיה משמאל: זווית אצטבולרית 35 מעלות וגרעין לטרלי לפרקינס, והמליץ על טיפול בג'ורדן, ואם לא יהיה שיפור תוך חודשיים יעשו לה גבס, הייתי רוצה שתסביר לי במילים פשוטות מה זה אומר???, והאם יכול להיות לה נזק בהמשך החיים , אולי צליעה?, והאם הג'ורדן באמת יעזור, או שנחליט לעשות לה גבס במקום הג'ורדן, אני אציין גם כי הקפדתי מאוד לא להוריד לה את הכרית אלא רק לאמבטיה ולהחלפת טיטולים, אשמח לעזרתך ולהסבר מלא. תודה מראש.סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיון
ד''ר מרק אידלמן08/05/2010שלום,
אני הבנתי ממה שכתבת שקיימת דיספלזיה של ראש הירך בפרק ירך שמאל (רא הירך לא היתה פרוקה,אך לא התקמקמה באופן תקין באגן).ילדה קבלה טיפול נכון, אך עדיין היתה בעייה בפרק ירך מפני ששיפור היה חלקי.
אחרי גיל 6 חודשים אין אפשרות להמשיך ברצועות או כרית-קיימת סכנה של ניתוק הספקת דם לראש הירך עקב פיסוק יתר-ולכן הומלץ לך שימוש בסד ג'ורדן.אני אישית בד"כ מטפל ילדים בגבס ספיקה בגיל הזה-אך אני לא ראיתי צילום של ילדה ויכול להיות שטיפול באורטופד שלך המליץ -הוא הנכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDDH בילדה בת 7 חודשים, דחוףף,
סיון08/05/2010שלום דר',
אני רוצה להודות לך על תשובתך, האורטופד החליט על ג'ורדן, אך לי היתה התלבטות לגבי הגבס,
וכן אני יודעת שזה טיפול ותקופה קשה, אך ברצוני לעשות הכל כדי שילדתי תהיה בסדר.
שאלתי הנוספת היא האם הטיפול בגבס אכן יעזור? ולכמה זמן בערך יהיה עליה?
אודה לתשובתך,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיוון
ד''ר מרק אידלמן11/05/2010שלום,
לפי סטטיסטיקה כללית טיפול בגבס עוזר במעל 90 %
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
